Aviseringar
Rensa alla

INTRESSEKOLL: LASERDOME-TRÄFF


Ämnesstartare

Fingerprints:

Vi kommer antagligen köra nattpass vilket är mellan typ 19 och 23!

fient! d blir bra


   
SvaraCitera
Lounge

Va e lazerdome *gammal***


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Intresserad:
Fingerprints
Edinburgh/rympirat/GURGH
Kakakaka
Davvelito
Zymba

Kanske intresserad:


   
SvaraCitera

Nederländaren:
Haha lycka till med att gå ut efteråt. Man blir genomsvettig, åtminstone om man verkligen spelar och engagerar sig. Mycket glad Jag försökte gå ut en gång efteråt men det var ingen idé.

Därför man spelar på ett ställe som serverar öl


   
SvaraCitera

Lounge:
Va e lazerdome *gammal***

Man skjuter laser på varandra till tonerna av Kenny Loggins


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:
Va e lazerdome *gammal***

känner att jag inte kan vara din vän just nu Tardig laserdome är inte en ny grej obs obs obs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Intresserad:
Fingerprints
Edinburgh/rympirat/GURGH
Kakakaka
Davvelito
Zymba

Kanske intresserad:
Schism


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilket drömgäng!


   
SvaraCitera
Lounge

Edinburgh:

Man skjuter laser på varandra till tonerna av Kenny Loggins

berätta mer!!

Fingerprints:

känner att jag inte kan vara din vän just nu Tardig laserdome är inte en ny grej obs obs obs

hahshha.. vet det någonstans. alltså paint ball vet jag ju.. men laser? kommer ju ifrån dalarna ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barney hade gråtit av lycka!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

berätta mer!!

hahshha.. vet det någonstans. alltså paint ball vet jag ju.. men laser? kommer ju ifrån dalarna ju

Lämnar gurgh till att vidareförklara detta då jag måste gå upp ur sängen nu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om jag bodde närmare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Efter nionde november i så fall!

Intresserad:
Fingerprints
Edinburgh/rympirat/GURGH
Kakakaka
Davvelito
Zymba
Nubbie

Kanske intresserad:
Schism


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Söt


   
SvaraCitera

Lounge: berätta mer!!

Ok tänk dig detta:

Du står i ett mörkt rum fyllt av rök och smala gångar mellan svarta träväggar med små fönster i. Du har i förväg skapat en schysst spotify-lista med bra musik att skjuta laser till som dunkar i högtalarna, listan består givetvis av denna låt köad 15 gånger efter varandra:

I händerna har du ett laser-gevär. Tillsammans med en grupp på 4-5 andra smyger du hukandes mellan väggarna och runt hörnen och gör coola SWAT-team-handrörelser för att signalera vart ni ska någonstans för att skjuta ner en massa bölande 14-åringar. Ni hoppar fram på en given signal och skjuter ner några slynglar som står och lurpassar mot fel korridor, varpå de springer iväg och ni tar höjden för att få en bättre uppsikt över lokalen. Därifrån går ni vidare i etapper och delar upp er ytterligare för att flankera motståndarungarna och skjuta ner dem igen och igen tills de gråter. Det är mörkt och rökigt och svettigt och adrenalinet skjuter i höjden och det känns jävligt ballt. Typ så. 


   
SvaraCitera