Aviseringar
Rensa alla

Intressekoll: UM-Träff i Göteborg 5/7


Ämnesstartare

Hej på er!

Jag har semester, det är för närvarande skitväder (och har varit senaste 2 veckorna) men på lördag ser det faktiskt ut att bli ganska bra väder i Göteborg. Tänkte därför se om det fanns något intresse för en liten UM-Träff i Göteborg nu på Lördag?

Skapar en "riktig" tråd om det verkar som att det blir något. Skall vara optimist för en gångs skull och hoppas på megaintresse trots kort varsel! SkålParty


   
Citera

kommer dessvärre vara i småland då, så nej för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det vore definitivt möjligt för mig om det blir något av det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte omöjligt att jag kan komma, men jag skulle tyvärr behöva en sovplats då. Kul initiativ!


   
SvaraCitera

jag kmr! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi: Det är inte omöjligt att jag kan komma, men jag skulle tyvärr behöva en sovplats då. Kul initiativ!

Har sovplats i Borås, blir väl inte så mycket smidigare kanske dock. Tar ju en timme att ta sig till Borås också. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Har sovplats i Borås, blir väl inte så mycket smidigare kanske dock. Tar ju en timme att ta sig till Borås också. 

Det är taget! Skål En timme tar det att åka från norra sthlm till södra sthlm, så här är man icke kräsen, kamrat. Skål


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi: Det är taget! En timme tar det att åka från norra sthlm till södra sthlm, så här är man icke kräsen, kamrat.

Awesome! Du är så välkommen om det blir av då. Glad

Om någon annan behöver sovplats och inte är så kräsen med restid (1h till Borås med buss från Göteborg) så har jag 2 platser till, 3 om man kan tänka sig att trängas på min bäddsoffa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah: Awesome! Du är så välkommen om det blir av då. Glad

Tack, riktigt schysst av dig! Skål


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har lovat mig själv att inte dygna nått förrns träffen i aug 

sjukt ovärt att dra hem vid 23-tiden liksom, innan festen har börjat så att säga.  

blir listan lång utav bara fan så kanskeeeeeeee


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: sjukt ovärt att dra hem vid 23-tiden liksom, innan festen har börjat så att säga.

Har som sagt sovplatser i Borås. Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sätter mig på kanske, beror på jobb 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni kan sova i passes stora säng!!!


   
SvaraCitera

possibly maybe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mycket troligt att jag kan dyka upp! Eventuellt övertid den dagen, men kan nog skippa det. Kom hem från Götet idag - aldrig en besvikelse den staden!

Kommer:
Buddah 

Kanske:
Gruvan


   
SvaraCitera