Aviseringar
Rensa alla

Intresserad.. 🙂


tjena ! haha jobbit jag var likadan i din ålder blyg1 fråga henne om hon vill träffas någon gång med dej själv 😛 käka glass elr nåt o prata med henne håll henneds hand elr nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Först och främst tack så mycket för alla svar ! 🙂

dazed_and_confused:

se till att få umgås med henne i nåt slags festsituation där du kan make your move och om det failar så kan du skylla på nåt slags fyllekåthet och eventuellt lappa ihop de sorgliga trasorna av er havererade vänskap

Måste bara säga att detta var riktigt... intressant.. Tycker det var en bra ide ! 😀

lemuu:

tjejer älskar uppvaktning

Vad blir liksom förmycket?!

FreeWay89:

Hur skrattade hon?
Var det typ en ''Jag är kär i dig..... NOT!'' *skratt* eller började hon skratta för att hon var nervös?

Det var väll lite av en blandning tror jag... [confused]

tösa:

fråga henne om hon vill träffas någon gång med dej själv 😛 käka glass elr nåt o prata med henne håll henneds hand elr nåt.

Ska nog ta och göra det om det blir lite soligt någon dag :)..

lemuu:

känns som detta bara blev lite rörigt, försöker o komma på mer tips, men det är lite svårt såhär bara

lycka till verkligen..

Jag tycker att det var kristall klart 🙂 Tack så mycket 😀


   
SvaraCitera

naww[love]

Hoppas det löser sig! FRÅGA HENNE BARA ...


   
SvaraCitera

c00lamannen:

Måste bara säga att detta var riktigt... intressant.. Tycker det var en bra ide ! 😀

Ja jag är bra. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini:

FRÅGA HENNE BARA ...

Det är ju bara det att om jag gör det och hon skrattar mig i ansiktet/ kallar mig miffo(eller dylikt)/springer därifrån... så blir det typ illa dom här åren som vi pendlar..

Vill bara lägga till att jag har ett väldigt bra självförtroende.. utom då det gäller tjejer..[blush]


   
SvaraCitera

c00lamannen:

Jag tycker att det var kristall klart 🙂 Tack så mycket 😀

:)) lugnt , säg gärna hur det går sen 😀

c00lamannen:

Vad blir liksom förmycket?!

Hmm.. nja men om man är på, liksom. För på, som "hej vad gör du <3<3" , "jaha okej <3<3<33" för många hjärtan o bara ses som jobbig du vet , eller går för fort fram som jag skrev om förut .. osv ,

men du behöver inte vara orolig för nåt så länge ni lyssnar på varandra o så, det går nog skitbra, du fick ju de långa jag skrev med .. och just de, ha inte FÖR mycket kontakt i början, låt det inte bli spammande och kontakt 24/7 det dödar , tro mig! man behöver sakna varandra! min vän har gjort det felet och jag blir lika förbannad varje gång xD

men till en början prata , ha kul ihop .. låt allt ta sin tid före ni går långt, de blir så mycket bättre då om man väntar [love]

egentligen är det inte så mycket att tänka på var bara dig själv o försök ta det lugnt, läs runt lite på nätet.. google is your friend , fråga personer.. prata, kommunikation är asviktigt

men nu är det ju bara början och då ska ni ha kuuuul 😀


   
SvaraCitera

c00lamannen:

Vill bara lägga till att jag har ett väldigt bra självförtroende.. utom då det gäller tjejer..[blush]

[y]


   
SvaraCitera

c00lamannen:

Det är ju bara det att om jag gör det och hon skrattar mig i ansiktet/ kallar mig miffo(eller dylikt)/springer därifrån... så blir det typ illa dom här åren som vi pendlar..

Vill bara lägga till att jag har ett väldigt bra självförtroende.. utom då det gäller tjejer..[blush]

Men bättre att du chansar 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

c00lamannen:

Det var väll lite av en blandning tror jag...

Ja ne det var ju svårare att avgöra då.
Dock tycker jag inte att man ska säga något när det handlar om sånt här då är risken stor att man istället blir den där ''vännen''.

Nu har hon visserligen sagt det först men tycker att det är bättre att gå till handling snarare än att säga något. Det blir bara en massa press på den ene, som kanske är osäker vad denne tycker.

Var närgången och typ kyss henne eller nått. Då vet hon ju på den vägen. Eller så chansar du och säger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att sammanfattat lite:

FreeWay89:

Var närgången och typ kyss henne eller nått.

Tänkte på detta lite .. hur då typ ? ;p..

lemuu:

visa dig intresserad, var inte för på med pussar och liknande

Jo funkar det med ju ..

Det blir nog intressant och se hur det blir.. 🙂

Och en liten notis... hon har ignorerat mig ända sen "incidenten"... :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

c00lamannen:

Tänkte på detta lite .. hur då typ ? ;p..

Nej men asså här är det en grej som är extremt viktigt att notera:
Tappa inte attraktionen!

c00lamannen:

hon har ignorerat mig ända sen "incidenten"... :/

Det är precis det du också ska göra.
Det största misstaget du kan göra nu är att slänga dig över henne.
Då hamnar du i friendzone, garanterat.

Du måste visa ditt intresse, men inte för mycket.


   
SvaraCitera

c00lamannen:

Och en liten notis... hon har ignorerat mig ända sen "incidenten"... :/

Incidenten? ignorerat? w00t? 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

Incidenten? ignorerat? w00t? 🙁

Incidenten :

c00lamannen:

För ungefär 3-4 dagar sedan så sa hon att hon var kär i mig.. fast efter en 4-5 sekunder så börjar hon skratta..

Ignorerat... jo säger knappt hej på morgonen t.ex. 🙁
liksom hon låtsar att jag inte är där typ :s


   
SvaraCitera

c00lamannen:

Ignorerat... jo säger knappt hej på morgonen t.ex. 🙁
liksom hon låtsar att jag inte är där typ :s

Jag tror hon skäms o blev osäker på om du känner samma sak tillbaka, fast beror på hur hon skrattade, tjejer fnittar ju när de blir nervösa o så.


   
SvaraCitera

Tycker du ska ta kontakt med henne o berätta att du faktiskt tyckt om henne dessa åren, och fortfarande gör det, om hon inte vet om det. för det känns som det är därför hon ignorerar, hon "väntar på dig" liksom. det hade jag också gjort!


   
SvaraCitera