Aviseringar
Rensa alla

intresserad av en kille mina kompisar driver om


Ämnesstartare

jag har börjat bli intresserad av en kille i min klass, fast han är jättetöntig och mina kompisar driver om honom hela tiden. de hatar honom inte, men tycker att han inte är "boy friend material".
det tycker inte jag heller egentligen, men jag kan ju inte styra vad jag känner.

detta betyder att jag gillar honom och det vet han, men jag vågar inte berätta för mina dömande kompisar och jag vågar kanske inte visa mina känslor öppet. är det bara taskigt mot killen att forsätta få honom att tro att det kommer bli något? [confused][sad]


   
Citera

Eh.. skit fullständigt i de. Det är jätteelakt att ignorera honom eller så framför dina kompisar och vara annorlunda när ni är ensamma. Tycker du ska träffa honom efter skolan och se hur han är. [smile]


   
SvaraCitera

julis:

detta betyder att jag gillar honom och det vet han, men jag vågar inte berätta för mina dömande kompisar och jag vågar kanske inte visa mina känslor öppet. är det bara taskigt mot killen att forsätta få honom att tro att det kommer bli något?[confused][sad]

Är du patetisk, eller är du bara lite patetisk? Varför skulle du skita i dina känslor bara för att dina vänner är patetiska nollor? VAd har hans förmåga att älska dig som ingen annan kan, med dina vänner töntiga åsikter att göra? Argh blir så irriterat på sådan skit så jag kräks ut mitt arschle[mad] VÅGA INTE FÖRBISE DITT HJÄRTA PÅ GRUND AV DEM. OK???????????????????[mad][mad][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ookej michee 🙂 tack för feedbacken. det är faktiskt inte så lätt, jag har inte varit kär på flera år och mina kompisar byter jättemycket för mig. men jag förstår vad du säger och du har ju rätt i det.


   
SvaraCitera
sincan

wtf, blir du styrd av dina kompisar? Fucka up deras liv och skända deras gravar.


   
SvaraCitera

julis:

är det bara taskigt mot killen att forsätta få honom att tro att det kommer bli något?

vrf kommer det inte bli nåt?:O
bry dig inte om dina dumma kompisar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet ju inte än om det jag känner bara är tillfälligt eller om det är på riktigt liksom. till det här hör att vår gemensamma kompis är kär i mig men jag inte är kär i honom. så jag KAN inte visa något i skolan av respekt för han . det låter kanske konstigt men så är det.


   
SvaraCitera

berätta för dem och om dem säger att han som du är kär i är bla och bla och att bla och bla är dåligt med han så kan du säga till dem
att du inte säger dumma saker om dems killar/tjejer och att du låter dem gilla vem dem vill och tycker inte illa om dems pojkvänner/flckvänner.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera