Aviseringar
Rensa alla

Intresserad av en kille som har flickvän


Ämnesstartare

Nu är det såhär att jag har sedan snart två veckor tillbakat strulat med en kille, som från första början bara var en vän men nu har jag kärat ned mig riktigt rejält i honom.

Mitt problem? Han har flickvän.

Han är helt underbart mysig och vi har det jättebra tillsammans. Han säger och skriver saker via sms som att han inte kan vara utan mig och är vi ifrån varandra mer än en dag så märker man verkligen på honom att han har saknat mig.

Samtidigt så säger han att han verkligen älskar tjejn han är tillsammans med, dom har hållt på av och på sedan han var 13, altså är det den här tjejen som har hjälpt honom i livet enda sedan dess och den han blev av med oskulden med.

Min fråga lyder alstå som följer: Hur länge borde jag vänta innan jag ger honom ultimatumet; Henne eller mig?

Jag vill ju inte vänta för länge, det är ju lagom taskigt mot tjejen, men så vill jag inte vara förhastad heller för ger jag honom ultimatumet för fort så hinner han inte riktigt lära känna mig och få känslor för mig.

Vi har umgåts nästan varje dag sedan vi började "hålla på" och nu på tisdag blir det två veckor sen första gången.

Hjälp mig?


   
Citera

Baserat på hur han behandlar sin flickvän anser jag att han är ett svin och att inte borde satsa på honom alls.


   
SvaraCitera

Tycker du ska köra det direkt, känns fett falskt att hålla på bakom hennes rygg sådär.


   
SvaraCitera

nesinnas:

Baserat på hur han behandlar sin flickvän anser jag att han är ett svin och att inte borde satsa på honom alls.

Eller snarare det kanske...


   
SvaraCitera

Jag tycker inte att två veckor kan jämföras med den tid han haft med sin flickvän. Och att ni har det jättebra såhär dessa två veckor behöver tyvärr inte heller betyda mycket.

Om du känner att detta är det du vill så kan du aknske fråga vad han egentligen vill med dig?


   
SvaraCitera

nesinnas:

Baserat på hur han behandlar sin flickvän anser jag att han är ett svin och att inte borde satsa på honom alls.

och håller egentligen med om det där...


   
SvaraCitera

JAG VET!! GÅ till honom och snacka skit om henne, vilken hora hon är och om alla killar hon har legat med!!!!!! Sen berättar du om hennes inkontinens.


   
SvaraCitera

Tja. Om du vill leva med risken att han kommer upprepa det han gör mot sin nuvarande flickvän, fast mot dig, kan du väl ta chansen.

Men han är ett svin. Leta någon vettigare kille, istället borde du prata med tjejen om hur han håller på så hon fattar det hon med. Förstår att det inte är lätt, men tänk på henne också. Ifall han är redo att hålla på med någon form av dubbelspel med både dig och henne är det ju ganska fel, tro mig, du tjänar inte på det.


   
SvaraCitera

PinkPsycho:

Mitt problem? Han har flickvän.

ett stort problem [shake] det är fett elakt emot henne och även om det blir ngt mellan er två kommer det ju bli konstigt, han va ju otrogen för dig innan. och sedan så lär han inte va en bra kille om han håller på med två tjejer samtidigt? mitt tips: stay awaaay. hitta ngn egen å kladda på.[confused][rolleyes]


   
SvaraCitera

assasinera hans flickvän[y]


   
SvaraCitera

nesinnas:

Baserat på hur han behandlar sin flickvän anser jag att han är ett svin och att inte borde satsa på honom alls.

agree. hur vet du att han inte kommer göra samma sak mot dig?


   
SvaraCitera

PinkPsycho:

Samtidigt så säger han att han verkligen älskar tjejn han är tillsammans med

PinkPsycho:

Vi har umgåts nästan varje dag sedan vi började "hålla på" och nu på tisdag blir det två veckor sen första gången.

Hur fan går det ihop? Man gör inte så mot någon som man "verkligen älskar".


   
SvaraCitera

PinkPsycho:

Samtidigt så säger han att han verkligen älskar tjejn han är tillsammans med, dom har hållt på av och på sedan han var 13, altså är det den här tjejen som har hjälpt honom i livet enda sedan dess och den han blev av med oskulden med.

Om du nu är 22 som du säger så är det klart att killen ifråga har svårt att släppa den första tjejen iochmed att de hållt ihop så länge. Det är ju uppenbart att hon varit en stor del av hans liv men han verkar ju vilja och behöva gå vidare. Klart som fan att han är osäker om han hållt ihop med henne så länge.
Har dock svårt att tro att du skulle kunna komma och ta över honom på en gång, skulle nästan tro att han snarare vill (behöver) vara ensam ett tag. Även om han faktiskt älskar tjejen så verkar de tappat glöden, vilket inte är så konstigt med tanke på längden på förhållandet. Jag tycker iaf att du ska avvakta och se vart det leder. 2 veckor är för tidigt för att ställa ultimatum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltforingenting:

Om du nu är 22 som du säger

jag är 22. han är 17 [rolleyes]


   
SvaraCitera

Händer aldrig mig dock, alla jag är intresserade av är singlar weird.. eller rättare sagt dom kommer till mig, jag blir aldrig kär längre. Kåt men ej kär [no-no]


   
SvaraCitera