Aviseringar
Rensa alla

Intresserad av en tjej...


du får göra flera ggr så det går över! 


   
SvaraCitera

S3ON:

Inte för att vara sådan, men att träffa någon via internet är det värsta man kan göra.. Inte allra minst tyder det på att man är jävligt desperat.. Har du testat att gå in på en krog utan att boka möte i förtid så att säga?

Man ska inte jaga kärleken!   

Välkommen till tjugohundratretton, tiden då man inte behöver gifta sig med sin granne, eftersom man genom en rad olika kommunikations- och transportmedel har tillgång till i stort sett hela världen. Detta leder till att det otroligt mycket större sannolikhet att lära känna någon man passar med än när man är förvisad till sin omedelbara närhet.


   
SvaraCitera

För övrigt, T.S, i retrospekt: Du skulle ha accepterat drinken. Hon märkte ju att du var nervös och var ju som du sa redan ganska berusad själv, hade kanske lättat på tungans band och det är inte osannolikt att hon hade tagit en om du hade gjort det; det är inte riktigt socialt accepterat att supa om inte den andra gör det.


   
SvaraCitera

S3ON:

Inte för att vara sådan, men att träffa någon via internet är det värsta man kan göra.. Inte allra minst tyder det på att man är jävligt desperat.. Har du testat att gå in på en krog utan att boka möte i förtid så att säga?

Man ska inte jaga kärleken!   

och du använder pålitliga källor som vanligt


   
SvaraCitera
penja

S3ON:

Inte för att vara sådan, men att träffa någon via internet är det värsta man kan göra.. Inte allra minst tyder det på att man är jävligt desperat.. Har du testat att gå in på en krog utan att boka möte i förtid så att säga?

Man ska inte jaga kärleken!   

Vafan säger du? 

Internet är ett jättebra ställe att träffa intressanta människor som man inte annars bara skulle råka möta. 


   
SvaraCitera

Jag tycker inte som er. Rodnar


   
SvaraCitera


Nachac:

Välkommen till tjugohundratretton, tiden då man inte behöver gifta sig med sin granne, eftersom man genom en rad olika kommunikations- och transportmedel har tillgång till i stort sett hela världen. Detta leder till att det otroligt mycket större sannolikhet att lära känna någon man passar med än när man är förvisad till sin omedelbara närhet.

Absolut, bara första mötet sker irl så är det inga prob.

amsi:

och du använder pålitliga källor som vanligt

Källor? Finns det någon tydlig fakta i denna diskussion? Jag skrev vad jag skrev för att jag tror att det hjälper TS mer. Han blir otroligt starkare och kan övervinna sin nervositet snabbare om han utsätter sig själv för det allra jobbigaste. 

penja:

Vafan säger du? 

Internet är ett jättebra ställe att träffa intressanta människor som man inte annars bara skulle råka möta. 

Jag vill bara TS allra bästa.. Ledsen


   
SvaraCitera

S3ON:
Absolut, bara första mötet sker irl så är det inga prob.
Källor? Finns det någon tydlig fakta i denna diskussion? Jag skrev vad jag skrev för att jag tror att det hjälper TS mer. Han blir otroligt starkare och kan övervinna sin nervositet snabbare om han utsätter sig själv för det allra jobbigaste. Jag vill bara TS allra bästa.. Ledsen

det kan inte vara så att man inte söker efter kärlek på internet, utan råkar finna den?


   
SvaraCitera

amsi:

det kan inte vara så att man inte söker efter kärlek på internet, utan råkar finna den?

Absolut, men i de allra flesta fall, nej.. Oavsett tycker jag inte detta kan jämföras med att träffa någon för första gången irl. 


   
SvaraCitera

JaamenLol:Ha inte bråttom. Och som s3on skrev : jaga inte kärleken , låt kärleken komma till dig. Lycka till ! 

Fin text min kompis! Glad


   
SvaraCitera

Johansson:
Fin text min kompis! Glad

Hahah men heeeej! ^^ 


   
SvaraCitera

JaamenLol:

Hahah men heeeej! ^^ 

Haha hejduu var inte igår vi pratade här ju! Allt bra med dig? 🙂


   
SvaraCitera

Johansson:
Haha hejduu var inte igår vi pratade här ju! Allt bra med dig? 🙂

Hajhaj. Nä sant. Jodå man lever. Hur äre själv? Men du vad äre jag läser? Om hon den där..haha. :/


   
SvaraCitera

JaamenLol:

Hajhaj. Nä sant. Jodå man lever. Hur äre själv? Men du vad äre jag läser? Om hon den där..haha. :/

Ahh du det är bra det! Himla tur du lever!! Glad Jaduu det är nog faktiskt ganska braa nu!
Hmm hah jadu vad ska man ta och säga? Ah orkar typ inte bry mig men aah du vet ju hur jag är?  : /


   
SvaraCitera

Johansson:
Ahh du det är bra det! Himla tur du lever!! Glad Jaduu det är nog faktiskt ganska braa nu!
Hmm hah jadu vad ska man ta och säga? Ah orkar typ inte bry mig men aah du vet ju hur jag är?  : /

Jadå! Är det det? 🙂 Skönt å höra. Jo lite grann ? 😛 Men skit fan i henne då. -.-  


   
SvaraCitera