Aviseringar
Rensa alla

Intresserad av kollega


Ämnesstartare

Hejsan. jag börja ett nytt jobb, där en ny tjej börja samtidigt som mig. vi har pratat lite liksom om jobbet. och lite allt möjligt,  i varje fall så är jag intresserad av henne, hon är rolig, trevlig osv.

Problemet är att hon är lite blyg och även jag. men det kan jag komma över men jag kommer inte riktigt på något mer att prata om. vi ses lite då och då, och ibland så kommer hon in på mitt kontor och pratar lite.

Även en annan sak jag är lite orolig för är ju att inte värka för på och även inte för andra personer som jobbar där som chefen som ni kanske förstår. 


   
Citera

don't shit where you eat 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inget problem med det, då jag har funderat på att byta jobb till något jag tycker lite mer om! ;P


   
SvaraCitera

supersaker:
Inget problem med det, då jag har funderat på att byta jobb till något jag tycker lite mer om! ;P

Haffa innan du byter jobb 


   
SvaraCitera

FruLiten:
don't shit where you eat 

Nu fattar jag äntligen vad det betyder!


   
SvaraCitera

Raggaren:

Haffa innan du byter jobb 

Eller byt jobb och haffa sen.


   
SvaraCitera

Stekaren:

Eller byt jobb och haffa sen.

Men det kan vara kul med lite snabbisar på jobbet Blink


   
SvaraCitera

Raggaren:

Men det kan vara kul med lite snabbisar på jobbet Blink

Det kände du allt till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raggaren:

Haffa innan du byter jobb 

Det är ingen tjej man bara sätter en gång och drar.


   
SvaraCitera

supersaker:

Det är ingen tjej man bara sätter en gång och drar.

Han är player  


   
SvaraCitera

Fråga om hon vill ta en öl efter arbetstid.


   
SvaraCitera

superpojken:

Han är player  

han anser sig vara.


   
SvaraCitera

Cool 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag trodde man skulle få hjälp här men man får massa tråkiga/lama kommentarer som man har hört 200 gånger.. pliz..


   
SvaraCitera
time
 time

supersaker:
Jag trodde man skulle få hjälp här men man får massa tråkiga/lama kommentarer som man har hört 200 gånger.. pliz..

Men du har ju i grunden fått helt okej tips. Du kan antingen bjuda ut henne på en öl eller kaffe nu medan du fortfarande har jobbet, eller så kan du vänta tills du bytt jobb. Det är antagligen roligare att smida medan järnet är varmt.


   
SvaraCitera