Aviseringar
Rensa alla

intresset verkar avta??


Ämnesstartare

Jag blir inte klok på denna killen:

* I början skriver många sms dagligen, ringer ofta!

* Alltid väldigt gullig och ger mkt komplimanger..

* Vill träffas dagligen och verkar kunna närsom..

* Senare sms:en avtar litegrann även om gulliga kommer ibland..

* Ringer någon gång om dagen men inte alls som innan..

* Låter mest sur i telefonen..

* Verkar inte lika angelägen om att träffas..

Men denna killen säger att han tycker om mig väldigt mkt och att han vill träffa mig.. men seriöst vad innebär beteendet???


   
Citera

Lily89:

Låter mest sur i telefonen..

Låter som mig. [cool]
Men kan jag vara intresserad.
Gäller att läsa mellan raderna liksom, jag trodde tjejer var experter på att läsa av?


   
SvaraCitera

Killen som slängde ut dig från sitt hus? [rolleyes]


   
SvaraCitera
elinc

Har du sexat med honom så kanske han har fått det han ville. [crazy]


   
SvaraCitera

vilken mupp


   
SvaraCitera

behöver inte betyda något. beror iofs på hur länge han har varit på det här viset, det räcker med att han han mycket i skolan lr något liknande för att det ska färga av sig. Du kan försöka prata med honom om det, exempelvis fråga hur det är fatt med honom, " du lätt alltid så glad förut när vi talades vid, nu är du lite mer tvär. är det något som har hänt?" lr ngt sådant

lycka till 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske har tröttnat på dig?


   
SvaraCitera

Du kanske inte släppte ifrån så snabbt som han hade hoppats på.


   
SvaraCitera

Lily89:

Men denna killen säger att han tycker om mig väldigt mkt och att han vill träffa mig.. men seriöst vad innebär beteendet???

jag har själv varit ihop med en kille där jag sagt att jag älskar honom och vill vara med honom, när det i själva verket bara var ren skär lögn.


   
SvaraCitera

Han kanske har fått rådet "var inte så på" från en utomstående.


   
SvaraCitera

Nachac:

Han kanske har fått rådet "var inte så på" från en utomstående.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lily89:

men seriöst vad innebär beteendet???

Jag tycker du ska avvakta, spela lite cool och inte vara "på" honom. Låt honom komma till dig. Det kan få honom att bli mer intresserad.


   
SvaraCitera

skaffa större titts, så skall du nog se att intresset ökar[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mamama:

Jag tycker du ska avvakta, spela lite cool och inte vara "på" honom. Låt honom komma till dig. Det kan få honom att bli mer intresserad.

Det här kan vara ett av dom mest störande sätt som kvinnor kan bete sig på, så jag tycker att du inte alls ska göra så. Jag funkar iaf. inte så, det är inge kul alls om hon spelar ''lite cool'' och inte visar intresse om hon också gillar mig. Det är som att förvänta sig att maten ska hoppa upp i din mun, tugga och svälja sig själv när man käkar, det funkar inte.

Om han inte är lika på som han brukade vara? Om jag skulle vara i hans situation, så skulle det rätt säkert va för att hon inte börjar att ta kontakt nån gång eller visar nåt som helst intresse. Särskilt dåliga ursäkter gör mig galen, det kan vara exakt samma sak som att säga att man inte är intresserad, bara det att det lägger till ett frågetecken för mig eftersom jag vet ju fortfarande inte om hon är intresserad eller ej, (och sånt kan man inte bara fråga direkt, det behövs ett bra tillfälle) det bara kan betyda det. Antingen uppfattas du som desperat eftersom du inte fattar att hon bara kommer med dåliga ursäkter hela tiden, eller så skiter du i henne fast hon kanske bara spelade svårfångad, eller... eller... eller...

Så ja, jag skulle tro att han är trött på dig av nån anledning. Han gillar dig nog fortfarande, men kanske tror att du inte är intresserad, spelar svårfångad eller nånting. Har han vart på ett tag är det din tur nu, det är härligt att bli kontaktad AV kvinnan man gillar då och då, det bevisar att hon iaf. är intresserad av att snacka med dig, och det är steg 1.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

jag trodde tjejer var experter på att läsa av?

Nej det är en myt :P.. När en kille förvirrar en så här kan man inte läsa av vad han vill, d e omöjligt..

Rawrtarded:

Killen som slängde ut dig från sitt hus?

haha nej det va bara ett sk "ragg".

elinc:

Har du sexat med honom så kanske han har fått det han ville.

Jo så tänkte jag med först men isåfall skulle han slutat höra av sig helt och inte fortsatt säga att han tycker om mig..

Hell_man:

beror iofs på hur länge han har varit på det här viset, det räcker med att han han mycket i skolan lr något liknande för att det ska färga av sig.

Han har varit så i ca en vecka nu.. men idag bad han om ursäkt via sms att han vatt lite konstig o så men gav ingen anledning.. och idag hade han sagt han nog skulle följa med mig ut men sa han inte orkade nu, vi har inte setts på en vecka :O.. wtf.. jag har frågat honom om det är något men han säger bara nej 🙁 men ska ta ett snack igen annars pallar jag inte med det..

Adde88:

Kanske har tröttnat på dig?

Ja kanske :S men herregud på 3 veckor?! så tråkig e jag faktiskt inte haha..

Harpyja:

Du kanske inte släppte ifrån så snabbt som han hade hoppats på.

Jo vi gick rätt fort fram 😛

Palett:

jag har själv varit ihop med en kille där jag sagt att jag älskar honom och vill vara med honom, när det i själva verket bara var ren skär lögn.

Lite elakt d där, vrf gjorde du så? :O

Nachac:

Han kanske har fått rådet "var inte så på" från en utomstående.

Ja d kan vara så.. vet själv att jag sa när han sa att han inte var redo för förhållande att han hade ju varit så på mig, men d va ju inte menat att han skulle skita i mig så här.. killar tar allt så bokstavligt..

mamama:

Jag tycker du ska avvakta, spela lite cool och inte vara "på" honom. Låt honom komma till dig. Det kan få honom att bli mer intresserad.

Ja jag är inte en sån som är på killen.. kanske iofs det som jag borde bättra mig på :S.. har låtit honom ta de flesta intiativen men jag har ändå varit på när vi setts även om han ringer mer.. vet inte hur jag ska bete mig hehe antingen inte alls ringa/smsa eller vara mer på?! :s

salem1:

hon inte börjar att ta kontakt nån gång eller visar nåt som helst intresse. Särskilt dåliga ursäkter gör mig galen

Han visade mer intresse i början genom att ringa flera ggr om dan o messade mig mer, tog intiativ till att ses.. men sen har även jag messat honom mkt, ringt en del och frågat om vi kan ses.. jag är inte den tjejen som är på killen, jag vet att d kan va avtändande.. jag visar intresse, men jag tar d lite lugnare..

Ja antagligen är han trött på mig :(.. Det blev lite fel redan den andra veckan vi träffades eftersom jag blev rejält sjuk och orkade inte träffas, o va nog rätt trött och gnällig när jag träffade honom men vad fan d borde han ju respektera.. nu e jag glad igen o vill visa det ju.. jag sa vi kunde ses både torsdag, fredag o lördag :S men han kunde inte o sen va d inte lönt hit o dit och idag orka han inte o hade inte pengar blabla.. iofs föreslog han att ses imon men säger han sen att d inte går då släpper jag taget om killen!

Jag tänker inte spela svårfångad, ska spela lite lagom lugn och inte va för på men ändå visa att jag vill vara med honom.. tror d ger bäst effekt


   
SvaraCitera