Aviseringar
Rensa alla

intresset verkar avta??


förstår honom du verkar sjukt jobbig och på[zzz]


   
SvaraCitera
ziiesh

Lily89:

Ringer någon gång om dagen men inte alls som innan..

låter som att ni snackade flera timmar om dagen innan? Då är det ju lätt att tröttna på själva kontakten, inte på dig som person.


   
SvaraCitera
Hando

salem1:

Det här kan vara ett av dom mest störande sätt som kvinnor kan bete sig på, så jag tycker att du inte alls ska göra så. Jag funkar iaf. inte så, det är inge kul alls om hon spelar ''lite cool'' och inte visar intresse om hon också gillar mig. Det är som att förvänta sig att maten ska hoppa upp i din mun, tugga och svälja sig själv när man käkar, det funkar inte.

Word.[y]


   
SvaraCitera

Lily89:

Ja d kan vara så.. vet själv att jag sa när han sa att han inte var redo för förhållande att han hade ju varit så på mig, men d va ju inte menat att han skulle skita i mig så här.. killar tar allt så bokstavligt..

Du får vänta och se. Prata med honom.


   
SvaraCitera

Lily89:

Lite elakt d där, vrf gjorde du så? :O

för att jag finns världens ångest när jag skulle göra slut med honom öga mot öga:/ dumt, jag vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

förstår honom du verkar sjukt jobbig och på

o vad baserar du d på?

ziiesh:

låter som att ni snackade flera timmar om dagen innan? Då är det ju lätt att tröttna på själva kontakten, inte på dig som person.

Nej vi snackade kanske 15 om dagen, killar e ju inte långvariga telefonsnackare direkt :P.. men känns som d blev för intensivt och gick för fort i början, kan va drf han tröttnat kanske..

Nachac:

Prata med honom.

Jag tycker d e så svårt för jag har försökt litegrann och då säger han bara att det inte är något..

Palett:

för att jag finns världens ångest när jag skulle göra slut med honom öga mot öga:/ dumt, jag vet.

Jag förstår dig.. d fick jag också när jag gjorde slut med mitt ex :S.. vi e ju bara människor 😛


   
SvaraCitera

Lily89:

Jag tycker d e så svårt för jag har försökt litegrann och då säger han bara att det inte är något..

Avvakta då.


   
SvaraCitera

Lily89:

o vad baserar du d på?

att du skapat tio trådar om en kille[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lily89:

Men denna killen säger att han tycker om mig väldigt mkt och att han vill träffa mig.. men seriöst vad innebär beteendet???

Du vet att han kanske tröttnar om ni håller på för mk ?


   
SvaraCitera

Lily89:

Jag förstår dig.. d fick jag också när jag gjorde slut med mitt ex :S.. vi e ju bara människor 😛

ja, många tycker nog att man inte förtjänar att ha ett förhållande när man gör så, men det tycker jag att man gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

salem1:

Det här kan vara ett av dom mest störande sätt som kvinnor kan bete sig på

Nu menade jag inte att man inte skulle höra av sig alls utan bara lite lagom. Jag själv tycker det är bland det mest avtändande som finns när en kille är för mycket På och därav drog jag den slutsatsen att även killar kan tycka det är jobbigt och avtändande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

att du skapat tio trådar om en kille

nej typ två 😛

Sovande:

Du vet att han kanske tröttnar om ni håller på för mk ?

håller på för mkt med?.. d e han som velat ses hela tiden innan, jag e mer lugn och vill gå försiktigt fram men påverkades helt mkt av honom..

Fan alltså, idag kom han på ännu en ursäkt till att d inte gick att ses.. denna gången brast d för mig, sa allt vad jag tyckte o kände! han sa bara att han haft mkt att göra och förlåt hit o dit.. men detta e 4:e dagen i rad han gör så.. jag vet inte om jag ska ge honom en till chans eller inte?.. men jag skrev till honom att jag inte tar sån skit och frågade honom vad han vill! men han har inte svarat på d än.. nu ger jag upp hoppet om killar, har bara träffat svin sen jag blev singel och blivit sårad massor av ggr..


   
SvaraCitera

Lily89:

nej typ två 😛

vet inte om det är samma men ser 7-8 st.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lily89:

håller på för mkt med?.. d e han som velat ses hela tiden innan, jag e mer lugn och vill gå försiktigt fram men påverkades helt mkt av honom..

Joo men han tröttar också snabbare om ni ses oftare även om det är han som vill ses[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lily89:

Men denna killen säger att han tycker om mig väldigt mkt och att han vill träffa mig.. men seriöst vad innebär beteendet???

Han känner att han har dig "säkert" och är därför inte lika mån om att uppvakta dig lika mycket, spela lite svårfångad ett tag och se vad som händer [y]


   
SvaraCitera