Aviseringar
Rensa alla

Intrigerna bland förtidspensionärerna på Bowlinghallen (del 1, tonårssex denna gång)


Ämnesstartare

Sven hade varit gift med Maj-Britt i snart fyrtioåtta år. Han älskade henne lika mycket nu som innan de var gifta. Trots att Maj-Britts bröst hade förlorat sin uppstudsighet och hennes rumpa och lår blivit mindre fast och mer som elastisk hud-aktigt material, älskade han utöver allt annat som levde.

Detta var tills Eva gjorde entré i hans liv.

En mycket stillsam söndag. Sven och Maj-Britt gick som vanlig för och träffa sina vänner på Bowlinghallen för att få sin dagliga motion och umgås lite. Deras tonårsbarnbarn följde med och tog med sig sin flickvän Emma. (Robin 17, Emma 18)
Denna söndag var dock inte som andra söndagar. Denna söndag var inte en konservatistnörds favoritdag.
Detta var en söndag som förändrade många liv.
Sven, Maj-Britt och deras kompisar Margareta, Åke-Hans, Solveigh, Ingrid, Bente och Mustafa samlades som vanligt vid det lilla, slitna runda bordet. Robin och Emma hade gått in till omklädningsrummen.
Förtidspensionärerna pratade en stund innan Mustafa ursäktade sin stora blåsa och lämnade bordet.

----------Omklädningsrummet--------------

”Nej, Robin, sluta nu, jag vill inte”, sa Emma för tredje gången och föste undan Robins händer. Robin suckade och satte sig ner på bänken.
”Du vill för fan aldrig ju”, sa han. ”Lönt och vara KK då. Vi kan lika gärna vara som min farfar och farmor som slutat knulla.”
Helt plötsligt tog Emma tag i Robins arm och drog med honom in på den stora handikappstoan. Hon låste efter sig.
”Vafan”, sa Robin lite överraskande. Han försökte tända men Emma hindrade honom.
”Är du mörkrädd eller?” sa hon lite busigt och Robin log när han insåg vad som var på väg att hända. Emma knuffade in honom i väggen samtidigt som hon klädde sig bar på överkroppen och hånglade upp honom för fullt. Medan hon smekte hans nacke med sin vänstra hand, var hennes andra hand på väg ner mot hans gylf och den hårda lemmen som bultade och längtade efter att komma ut. Emma smekte hans erektion utanpå byxorna. Hon öppnade hans gylf och knäppte sedan upp hans byxor. Sakta började hon kyssa honom långsamt ner på halsen och ner över magen samtidigt som hon knäppte upp hans blåa skjorta. Robin höll om hennes huvud och tryckte sakta ner henne på knä. Emma kysste honom passionerat på hans boxerlinje innan hon sedan ivrigt slet ner dom och tog Robins erektion hungrigt i sin mun. Hon tog hela i sin mun innan hon andfått tog ut den och började smeka och suga på kulorna.
”Gillar du det?” frågade hon och tittade upp på Robin.
”Käft och sug, slyna”, fick hon som svar. Emma tog hans kuk i sin mun igen och tog hjälp av sina händer samtidigt. Robin stönade och knuffade Emma ifrån sig så hon låg ner på golvet.. Han gick ner på knä och lyfte på hennes kjol bara för att till sin förvåning se att hon inte alls hade några trosor på sig. Snabbt smekte han henne våt.
”Fan sån hora du är”, sa han och kröp fram till henne och lyfte hennes ben på hans axlar.
”Knulla mig som en hora då”, svarade Emma och log snett. Robin fyllde henne snabbt med sin snopp. Det tog inte lång tid innan hon började stöna för fullt. Robin knullade så hårt och brutalt han kunde. Han kunde nästan höra hur hennes stora, fasta bröst daskade i varandra av allt hans hårda juckande. Kåt som han var gick ur henne för att bröstknulla henne. Han kröp upp på hennes midja, och var noga med att inte sätta sig ner så att han mosade hennes lilla kropp. Emma tog tag i sina bröst och omringade Robins kuk med dom. Robin juckade för alla de som aldrig juckat förr. Plötsligt hör de båda ett ljud. Ett pappersskrapande.
Emma och Robin stelnar till. Robin sträcker sig för att tända lampan. Han tände och Emma skrek.
I hörnet av den stora handikappstoaletten stod Mustafa.
”Vafan gör du här, Musse?!” frågade Robin förflyttade sig snabbt från Emma, som täckte över sin bröst med sin tröja.
”Vad jag göra? Vad ni göra?” svarade Mustafa.
Robin iakttog honom konstigt. Han tittade på Emma.
”Mustafa”, sa Robin. ”Är det där en joint?”
”Nej. Joint? Vad är detta? Det ni göra är Haram. Jag ska pratade med din farfaar och sen vi ska be och ni ska gifta….” babblade Mustafa med sin dåliga svenska.
”Nejnejnej”, sa Emma som visste att Sven och Maj-Britt skulle skvallra för hennes föräldrar och det skulle innebära total förstöring av bilden av Emma som ängel. ”Uhm… vi kan ge dig nåt.. som du inte har haft på länge…” fortsatte Emma och tittade på Robin.
”Öhh.. kan vi?” sa Robin förvirrat, men sedan fick han en glimt i ögat. ”Ja, det kan vi.”
Robin viskade något i Emmas öra. Emma nickade och log när hon hörde förslaget.
”Du Musse, jag ska bara ringa till min kompis, Eva. Hon är om en halvtimme.”

------------------FORTSÄTTNING FÖLJER----------------------

jag har läst den 2 ggr. kanske finns fel osv. iaf [bigsmile]
uhm.. är inte så bra på detta [cute]
EDIT: NÄSTA DEL:
Eva kommer till bowlinghallen i hopp om att leda Musse på andra tankar. Eva skapar mycket intriger bland de manliga pensionärerna.


   
Citera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mjälte:

I hörnet av den stora handikappstoaletten stod Mustafa.

lol ^^ 😀


   
SvaraCitera

wall of text critz me for 2, i die!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MickMick:

[bigsmile]

oooop:

lol ^^ 😀

pwnmage:

wall of text critz me for 2, i die!

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mjälte ska vi bli älskare?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MickMick:

Mjälte ska vi bli älskare?[blush]

ja : $


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mjälte:

ja : $

jippi[love]
ska vi vara hos dig ller mig?[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MickMick:

jippi[love]
ska vi vara hos dig ller mig?[cute]

mig. jag pallar inte gå ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mjälte:

mig. jag pallar inte gå ut.

okej[cute] ska jag koma nu eller vid två?[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MickMick:

okej[cute] ska jag koma nu eller vid två?[smile]

2 : $


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mjälte:

2 : $

okej[cute] vad tycker du vi ska göra?[blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mjälte:

uhm.. är inte så bra på detta [cute]

Klart du är. När kommer nästa del?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MickMick:

okej[cute] vad tycker du vi ska göra?[blush][blush]

sexa i handikappstoan på mackadonkan? 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Klart du är. När kommer nästa del?

ingen aning 😀


   
SvaraCitera