Aviseringar
Rensa alla

Invandrare stal cykeln! :@


Ämnesstartare

Lounge fact:

ja typiskt dem ba komma hit och sova liksom[mad][mad][mad] åk hem o sov

Haha, exakt! En vit människa skulle -aldrig- lata sig på jobbet! FACT!!!!!!! [mad]

dazed_and_confused:

han har sprängt dom i nåt sjukt attentat, sveriges mujahidins cykelbrigader har varit sjukt aktiva på sistone, fyfan opålitliga kamelknullare

Ahahahaaha. <3

"sveriges mujahidins cykelbrigader" [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

FACT!!!!!!! [mad]

aaa vad e d? höhöhö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

aaa vad e d? höhöhö

Haha. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

"sveriges mujahidins cykelbrigader" [love]

först trodde alla det var på skoj, alla snackade om klippet med den där "cykelturken" men sen sågs cykelburna invandrare handla fyrverkerier i samband med nyårsaftonen och SÄPO utropade undantagstillstånd. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Dogge ljög för oss! 🙁

ja där ser man


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

först trodde alla det var på skoj, alla snackade om klippet med den där "cykelturken" men sen sågs cykelburna invandrare handla fyrverkerier i samband med nyårsaftonen och SÄPO utropade undantagstillstånd. [sad]

xD

Så jävla illa att det faktiskt skulle kunna bli heltokig hysteri över nåt sånt om bara media hade rätt rubriker. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Så jävla illa att det faktiskt skulle kunna bli heltokig hysteri över nåt sånt om bara media hade rätt rubriker. [crazy]

Och sen tar dom in "terrorexperter" som får stämpla sitt namn på redan skrivna analyser, Magnus Ranstorp i mitt hjärta [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Och sen tar dom in "terrorexperter" som får stämpla sitt namn på redan skrivna analyser, Magnus Ranstorp i mitt hjärta [love]

Haha "VI KAN VÄNTA OSS 2000 dåd till inom deN NärMSTA TIMM1!!!!!!!!!!!!!!!"


   
SvaraCitera

Rödingajävel:

dazed_and_confused:

Börjar nästan tvivla lite på min sexualitet när jag läser era inlägg. [blush][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borde ha sagt till, men är alltför snäll [sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

Börjar nästan tvivla lite på min sexualitet när jag läser era inlägg. [blush][love]

[bigsmile][wink][love]

isola:

Borde ha sagt till, men är alltför snäll [sad][sad]

Kan ju stå kvar lite snällt och titta menande på dem, sen när de frågar så säger du att du tror att de missat något och hintar lite mot vad du är ute efter. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

an ju stå kvar lite snällt och titta menande på dem, sen när de frågar så säger du att du tror att de missat något och hintar lite mot vad du är ute efter. [cute]

Ja. Får fladdra lite med fransarna och säga att jag är trött i benen. Så kanske de fattar alt frågar om de ska ringa taxi åt mig.


   
SvaraCitera