Aviseringar
Rensa alla

Invandrare våldtar stackars svenskar.


Ämnesstartare

Nån som vet hur många våldtäkter det egentligen begås av dessa invandrare årligen? Vad jag vet begås dom flesta sexualbrott av just människor av utländsk härkomst och inte av vanliga svenssons. Naturligtvis finns det även svenskar bland våldtäksmännen men dom är sällsynta i jämförelse med antalet våldtäkter kultisarna begår. Ska vi tolerera att våra flickor blir våldtagna på våra gator av invandrare? Hur många fler svenska våldtäktsoffer behövs det innan vi vaknar upp och börjar agera. När ska vi sätta stopp för alla de hemska sexualbrott svenskar utsätts för av invandrare. Jag känner många människor som fallit offer för våldtäkter av invandrare och jag vet att det är många drabbade därute men jag har inte sätt någon riktigt statistik på etniciteten av våldtäksdömda män i Sverige men jag även om jag givetvis inte är helt säker på att jag har rätt chansar på att det är MENA folket som leder här. För att inte tala om alla sorgliga hedersmord. Jag har inte glömt vad som hände Fadime och alla andra stackars kvinnor. Vi vill inte ha den kulturen här i vårat land utan vill ni döda er egna flickor och pojkar så får ni göra det i era egna länder. Skulle jag immigrera till något ut av era länder så hade jag fan inte gått runt på gatorna och våldtagit era flickor, eller varit ute och rånat era barn, eller parasiterat mig på ert samhälle. Delar någon mina åsikter? Jag har invandrarvänner men de sköter sig i alla fall och jag har inga problem med att ha dem här så länge dom forsätter att sköta sig men börjar dom missköta sig så tycker jag att dom ska ut ur mitt land. Vem håller med?


   
Citera

Dra härifrån. Vi vill inte ha dig här.


   
SvaraCitera

Du är vidrig + troll och jag avskyr dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Använd sökfunktionen. Finns mängder om trådar om detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera