Aviseringar
Rensa alla

Invandringen hotar den svenska karaktären!


Ämnesstartare

:

Enligt den norska organisationen Human Rights Service. Dom har gjort demografiska framskrivningar på även Sveriges befolkning, med rådata från SCB.

Charta:

http://www.rights.no/publ​​​isher/publi...1&tekstid=2151

Snart finns inte Sverige längre.

https://www.flashback.org/t787961

"Till skillnad från från de båda blocken som tillsammans styrt Södertälje i en stor koalition de senaste åren, och till skillnad från partiet Sverigedemokraterna, så säger Nationaldemokraterna sanningen. Vi säger stopp för mångkulturen. Vi vill inte endast bromsa den förödande utvecklingen, utan vända den."

Utdrag ur en samhällsinformations lapp jag delade ut på Bårstabergen i Södertälje på fredagen.

Urdrag ur Nationell Idag:

"Sverige är vårt fosterland - vi har inget annat. Hållbart betyder för oss i Nationaldemokraterna att svenskarna har en framtid i sitt eget land, där det svenska folket bestämmer vilken kultur som gäller."


   
Citera

Börjar tro att du får personliga anfall och känner ett behov att du måste skapa trådar som denna.


   
SvaraCitera

köttbulle o potatismos-sverige


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har uppdaterat tråden.


   
SvaraCitera

Jag blir alltid imponerad av när muspekaren har till synes råkat komma med på skärmdumpar - fastän den inte gör det med Print Screen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

köttbulle o potatismos-sverige

Nej faktiskt, svenskar i gemen föder allt för få barn, men det gör inte invandrare. Makthavarna föser därför in låglönearbetare från mellanöstern, från Turkiet och Nordafrika för att "fylla ut"!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Om alla kan bli svenskar, då är ingen svensk!

Image

Svenskar?
Image

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Macktorsken:

Börjar tro att du får personliga anfall och känner ett behov att du måste skapa trådar som denna.

Det vore på sin plats att ta ansvar för det Sverige man vill ha nu och i framtiden! Svenskar beräknas bli minoritet år 2050 i sitt eget land! Det var en svensk framtidsforskare i Metro tidning som också bekräftade detta! Jag vet inte om dig, men jag ser på detta som en mycket allvarlig utveckling!


   
SvaraCitera

Arazoid:

Om alla kan bli svenskar, då är ingen svensk!

brunetten var ju lätt snyggast [smile] o jag tror inte hon är svensk!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:


http://www.rights.no/publ​​​isher/publi...1&tekstid=2151

1 är en opålitlig nationalistisk källa, länk 2 funkar inte ens

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

youmademe:

brunetten var ju lätt snyggast

+1


   
SvaraCitera

Får jag bara fråga vad exakt du tycker är så speciellt med, enligt dig "äkta" svenskar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var är frågeställningen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärnspöket "rasism - den som endast vita svenskar anklagas för" är alltid närvarande, oavsett vilka som befolkar ett land så kommer det finnas etniska krig, och dem vill ni importera hit? Jag ser inte importerandet av somalier på något sätt fördelaktigt för oss! Att alla människor är lika värda betyder inte att alla ska få ha rätt att komma hit! Jag står bakom Jimmie Åkessons linje i det fall där han säger att det är mycket effektivare att hjälpa flyktingar (ja, riktiga flyktingar) i närområdena, det är mycket billigare än att ta hit anhöriginvandrare som endast påstår sig vara flyktingar och det blir väldigt dyrt för oss! Endast 5% av alla invandrare vi tagit in sedan massinvandringen infördes var verkliga flyktingar enligt FN:s flykting kommission som vi Sverige har avtal med. FN har bedömt och gett som ansvar till Sverige att endast ta emot 4000 riktiga flyktingar!


   
SvaraCitera

Arazoid:

den som endast vita svenskar anklagas för"

detta var en grov felsägning

Arazoid:

hjälpa flyktingar (ja, riktiga flyktingar) i närområdena

Ja, det funkar säkert bra i länder med inbördeskrig och interna strider


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

Får jag bara fråga vad exakt du tycker är så speciellt med, enligt dig "äkta" svenskar?

Ja det fattar du väl själv? Finns det skillnader mellan en etnisk nordbo och en afrikan, eller en arab?


   
SvaraCitera

Arazoid:

Finns det skillnader mellan en etnisk nordbo och en afrikan, eller en arab?

ja, men vem har sagt att dessa skillnader automatiskt har negativa effekter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

detta var en grov felsägning

Aktuellt i Finland är att de etniska finskarna (de är nordbor dem med) är det landets rasister och aldrig tvärtom enligt de politiskt korrekta.


   
SvaraCitera