Aviseringar
Rensa alla

invuxna hårstrån


elverpigen: . passe, höna och finger har sett dem, deärinte oanständiga.

Har jag?


   
SvaraCitera

elverpigen: men var fanken får jag tag i d då????????????????? bor i 1 håla

köp den på ica där du blir raggad på. du kan pröva att köpa femtio paket toalettpapper och tjugo toaborstar så kanske de tappar intresset.


   
SvaraCitera

Och ja, elverpigen är alltid anständig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Har jag?

ja, det var förra året i göteborg. men du va la full som en tunna då så förväntar mig inte attdu minns. Tänker att om dom vore jätteslampiga kanskedu skulle ha en bild av mig som "elverpigen e 1 slampigt klädd brud" eller nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

köp den på ica där du blir raggad på. du kan pröva att köpa femtio paket toalettpapper och tjugo toaborstar så kanske de tappar intresset.

finns ju inte på willys/ica här :DDD

men ja, får köpa massa äckliga grejer så kanske folk börjar förakta mig istället för semig som potentiellt dunkbar osv


   
SvaraCitera

elverpigen:

ja, det var förra året i göteborg. men du va la full som en tunna då så förväntar mig inte attdu minns. Tänker att om dom vore jätteslampiga kanskedu skulle ha en bild av mig som "elverpigen e 1 slampigt klädd brud" eller nåt

Hade nog inte kommit ihåg även om det inte hade varit alkohol inblandat. Är inte så observant på kläder och har inte så bra minne. Fast hade nog kommit ihåg om jag tyckte du såg slampig ut!

Hahha det hade varit en bra trååd,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Och ja, elverpigen är alltid anständig!

skrivs i tråden där jag diskuterar kroppsmalfunktioner i bikiniområdet


   
SvaraCitera

Rekommenderar vaxning.  🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Hade nog inte kommit ihåg även om det inte hade varit alkohol inblandat. Är inte så observant på kläder och har inte så bra minne. Fast hade nog kommit ihåg om jag tyckte du såg slampig ut!

Hahha det hade varit en bra trååd,

du lever inte upp till din könsroll skäms tillbakatill köket och bla blabla nä detär ok. var länge sen dessutom och normala kläder såatte


   
SvaraCitera

får ibland

d är faschinerande


   
SvaraCitera

Hjärta

tevepro:

köp den på ica där du blir raggad på. du kan pröva att köpa femtio paket toalettpapper och tjugo toaborstar så kanske de tappar intresset.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JaamenLol:
Rekommenderar vaxning.  🙂 

frågan var inte hur jag får utan hurjag undviker tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
får ibland

d är faschinerande

lr hur! på det äcklande sättet


   
SvaraCitera

elverpigen:

lr hur! på det äcklande sättet

mja, lite äckelförtjusning sådär!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uhuh så jävla äckligt mår fortfarande illa


   
SvaraCitera