Aviseringar
Rensa alla

IPAD, från USA


Ämnesstartare

hallå, jag har länge haft funderingar på att införskaffa mig en ipad, tycker att den verkar vara ganska underhållande faktiskt, men saken är den att min syster ska till usa om några veckor och då skulle hon köpa denna ipad till mig.. men hur fixar man allt krångel med hur nätet osv ska fungera i sverige och konstnader, samt diverse annat som tillkommer.. har ingen aning och är tacksam för svar


   
Citera

Går något sönder så du blir tvungen att skicka tillbaks produkten, så tror jag frakten kostar lite..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trist, men kanske ändå är värt det med tanke på att produkten är ganska mycket billigare att köpa där ?


   
SvaraCitera

Ah, kanske. [crazy]


   
SvaraCitera

xftre:

billigare att köpa där ?

tull osv, blir samma eller dyrare i slutändan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan det va så ? det är ju många som köper macdatorer osv i usa just därför det billiga priset, har alla missat tullen då eller ?


   
SvaraCitera

xftre:

har alla missat tullen då eller ?

Kanske, eller så smugglar de. [wink]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xftre:

tycker att den verkar vara ganska underhållande faktiskt

Totalt waste...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske bättre att bara slå till på nåt sånt söndrigt skit istället


   
SvaraCitera

Verkar cool att leka med, men jag skulle personligen inte slösa pengar på det när man kan köpa en laptop istället.


   
SvaraCitera

S3ON:

Går något sönder så du blir tvungen att skicka tillbaks produkten, så tror jag frakten kostar lite..

Säker? Jag har för mig att det bara är att gå in i valfri apple store och fixa det.


   
SvaraCitera

xftre:

jag har länge haft funderingar på att införskaffa mig en ipad

Det hade jag också ett bra tag men sen insåg jag att det var så otroligt onödigt. En laptop för samma slant ger dig mer rörlighet när det gäller funktioner och verktyg. Sen har du även fler spel du kan spela.

Det ENDA jag kan tänka mig en iPad för är att visa bilder om man reser mycket. Men då skulle jag max lägga 2000 kr


   
SvaraCitera

Mawns:

Säker? Jag har för mig att det bara är att gå in i valfri apple store och fixa det.

Ja, det är möjligt. Är inte alls säker. [smile]


   
SvaraCitera

lägg pengarna på nått bättre o vettigare istället.


   
SvaraCitera