Forumet - iphone

iphone

586 0 22

Spana också in:

jag har 3gs, jag gillar den. har dock haft sönder den x Dold text: typ 6 gånger.. antal gånger. men jag har varit väldigt oförsiktig. jag vet inte om 5an kommer vara jätte mkt dyrare än 4an, men om jag var du skulle jag vänta tills den kommer :) men somsagt, kan hända att den är svindyr, har ingen aning.
tror dom är sjukt överskattade, du betalar typ 7000 kr för en telefon med iochförsig bra skärm och batteritid. Men resten då? Då har du betalat för en glastelefon som är extremt skör, och en telefon med ett halvtuggat äpple. Hela Iphones upplägg är bara crap. Ville också ha en först, men ändrade mig till en Samsung Galaxy S2 när jag såg jämförelserna. Bättre prestanda, bättre kamera, bättre upplägg, en bluetooth som faktiskt fungerar till alla telefoner (med bluetooth förstås xD), bättre processor, filmar i bättre HD kvalité, plats för extra minneskort förutom 16 gigs internminne. Vilket Iphone INTE har.....
Så eh... ja.. finns väl säkert mer men.
orbiuz:

Samsung Galaxy S2

har ju ingen nfc i sverige än, vilket är förjävligt. jag menar, så mycket kan det ju inte kosta, och det används ju inte än i någon större skala alls, men att man släpper mobiler som inte har det lär ju inte hjälpa, direkt.

inget argument för iphone, uppenbarligen, men så svårt borde det inte vara att lägga in nfc på den, tycker jag.