Aviseringar
Rensa alla

iphone


Mycket av priset ligger ju i just Apple loggan 😛 Liite dyr apparat är det nog, tyvärr! Stilren och bra iPryl annars dock [cheers]


   
SvaraCitera

tror dom är sjukt överskattade, du betalar typ 7000 kr för en telefon med iochförsig bra skärm och batteritid. Men resten då? Då har du betalat för en glastelefon som är extremt skör, och en telefon med ett halvtuggat äpple. Hela Iphones upplägg är bara crap. Ville också ha en först, men ändrade mig till en Samsung Galaxy S2 när jag såg jämförelserna. Bättre prestanda, bättre kamera, bättre upplägg, en bluetooth som faktiskt fungerar till alla telefoner (med bluetooth förstås xD), bättre processor, filmar i bättre HD kvalité, plats för extra minneskort förutom 16 gigs internminne. Vilket Iphone INTE har.....
Så eh... ja.. finns väl säkert mer men.


   
SvaraCitera

orbiuz:

Samsung Galaxy S2

har ju ingen nfc i sverige än, vilket är förjävligt. jag menar, så mycket kan det ju inte kosta, och det används ju inte än i någon större skala alls, men att man släpper mobiler som inte har det lär ju inte hjälpa, direkt.

inget argument för iphone, uppenbarligen, men så svårt borde det inte vara att lägga in nfc på den, tycker jag.


   
SvaraCitera

Alltså femman lär ju komma nu i augusti-september, så då kommer priset sänkas ganska drastiskt. Såå..om du vill ha en kan du ju vänt ett tag tills den blir billig.


   
SvaraCitera

ja jag har den. jag skulle inte köpt den sj men nu fick jag den ha ha.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Ingen mobil är värd 6000 kr


   
SvaraCitera

Jag är nöjd med min 3GS, mycket billigare och saknar bara HD-kamera, facetime och gyroskop. Har haft den i ett år utan problem. Slå mig inte.


   
SvaraCitera

Absolut värt priset. De flesta som haft iphone vill ha det igen[wink]. Men köp iphone 5?[smile].


   
SvaraCitera