Aviseringar
Rensa alla

iPhone 3g eller 3g(s)


Ämnesstartare

Jag har sedan tidigare en gammal tegelstens iPhone, originalet som aldrig ens kom till Sverige.

Har börjat använda den nu igen efter att min SonyEricsson X1 Xperia drunknade i en översvämning som inträffade i min lägenhet. Ska lämna in den och försöka få tillbaka lite på försäkringen så jag kan köpa en ny.

Dock har jag insett hur mycket jag trivs med iPhone, skulle bara vilja uppgradera mig till en som fungerar bra med det svenska nätet.

Så, vad ska man välja?

En vanlig 3G eller en 3G(s)?
Är 3G(s) verkligen värd de extra 2000:-?


   
Citera

Kouki:

Så, vad ska man välja?

Kvinna som är gjord av pengar?

Kouki:

Är 3G(s) verkligen värd de extra 2000:-?

Beror sig på. Tycke och smak. Personligen nej.


   
SvaraCitera

Personligen hade jag iofs köpt den nya Xperia eller kört på den nya HTC.

Iphones är inte så jävla imponerande när allt kommer omkring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Kvinna som är gjord av pengar?

None of your business, right?

Jonnybravo91:

Personligen hade jag iofs köpt den nya Xperia eller kört på den nya HTC.

Själv har jag blivit allergisk mot de båda. Xperia är jag rejält avskräckt från sen tidigare. HTC är jag mest bara barnsligt envis mot.

iPhones är kanske inte imponerande.
Men de funkar i min vardag, är lätta att hantera och kompatibla med Mac, vilket är den dator jag använder mest då jag håller på mycket med foto och annat.

Jag frågade inte vilken annan mobil jag skulle kunna välja, utan åsikter om 3G och 3G(s), ifall någon är lite hemma med båda modellerna. Har redan fått en del åsikter från annat håll som kan sina saker, men vill alltid ha nya åsikter från sådana som faktiskt har använt sig av dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kouki:

Är 3G(s) verkligen värd de extra 2000:-?

Den är snabbare, har bättre kamera, kompass och lite mer minne. Upp till dig om du tycker det är värt 2000:-

Jonnybravo91:

Iphones är inte så jävla imponerande när allt kommer omkring.

Jämfört med konkurrensen så… Andra smartphones kommer med Windows Mobile eller en gammal version av Android som är svår att uppdatera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Upp till dig om du tycker det är värt 2000:-

Lyckats dock hitta den för en mindre peng dock så blir nog trots allt en 3G(s).
Tack för svaret iaf!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera