Aviseringar
Rensa alla

iPhone 3g eller iPhone 4?


Ämnesstartare

har iPhone verkligen mer och bättre funktioner?


   
Citera
Ämnesstartare

Jaa, jämfört med 3gn. Massor. Jämfört med 3gs är de inte lika mycket men det är skillnad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har hört att iPhone 4 inte alls är lika bra som 3GS. Massa småfel, att den ska haka upp sig hela tiden, inte fungera när det är kallt ute, osv.
Så rekommenderar 3GS istället. Har haft min i 10 månader nu och har inte, och har inte haft, ett enda fel eller klagomål. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Har hört att iPhone 4 inte alls är lika bra som 3GS. Massa småfel, att den ska haka upp sig hela tiden, inte fungera när det är kallt ute, osv.

Var har du hört de? ;O

Du kan ju annars fråga på ett Iphone forum (trådskaparen):
http://forum.macworld.se/forum/143-iphone/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Var har du hört de? ;O

Från de typ 5 vännerna jag har som äger en, bloggar, allmänt prat! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Från de typ 5 vännerna jag har som äger en, bloggar, allmänt prat!

Okej, fattar inte va dom snackar om, för jag har en också, och har aldrig hört om nåt sånt där heller 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Okej, fattar inte va dom snackar om, för jag har en också, och har aldrig hört om nåt sånt där heller 😮

Det kanske kommer. [cute]
Nej men alla kanske inte är så, men det verkar som att många har problem med dem. :/


   
SvaraCitera

har hört att om man håller handen mot en viss punkt på iPhone 4 så blockerar man mottagningen, och samtalet bryts. detta speciellt om man är vänsterhänt. men jag vet inte[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

crescendo:

har hört att om man håller handen mot en viss punkt på iPhone 4 så blockerar man mottagningen, och samtalet bryts. detta speciellt om man är vänsterhänt. men jag vet inte[crazy]

Japp, men du kan ju alltid tejpa sin splitter nya iFån[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kör p 3gs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hata iphone


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

crescendo:

har hört att om man håller handen mot en viss punkt på iPhone 4 så blockerar man mottagningen, och samtalet bryts

Jag tror de bara gäller USA - men jag är inte säker?


   
SvaraCitera