Aviseringar
Rensa alla

Iphone 4s


Ämnesstartare

Hej,

Är inte den mest tekniska människan som satt sin fot på denna jord, men min iphone 4s är låst till tele 2, hur gör jag på lättaste sättet så att jag kan använda den med ett annat simkort.

Tack 🙂

[love] Natalia


   
Citera

Lämnar in den för upplåsning.


   
SvaraCitera

kan man ens byta simkort i iphone? trodde det var typ inbyggd i den på något sätt så att man inte ska komma åt det?


   
SvaraCitera

Natalia91:

hur gör jag på lättaste sättet så att jag kan använda den med ett annat simkort.

Vet inte hur det är med iFåns men om det är som alla andra mobiler, lämna in till din operatör, t.ex gå till deras butik i närmaste större stad och lås upp (kostar en slant)

Nintendos BFF:

kan man ens byta simkort i iphone? trodde det var typ inbyggd i den på något sätt så att man inte ska komma åt det?

Man kan byta simkort så nej. Har inte provat med ett annat än till mitt nummer men att byta simkort går oavsett. Sen om det andra funkar är en annan femma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Troligen har du bundigt (stavning?) dig till tele 2 vilket menas att du MÅSTE betala varje månad i 24månader.
OM du itne har betalat allt på en gång (finns säkert något mera sätt men orka räkna upp allt), ifall du har gjort på något liknande sätt så kan de gå, isf är det bara att ringa en mobil servis och be dem låsa upp, kostar runt 300-500kr för "vanlig" mobil 🙂
Kolla med dina föräldrar och se hur dem har betalat mobilen :)!


   
SvaraCitera