Aviseringar
Rensa alla

Iphone 5 ???


Ämnesstartare

Hejsan..

Det är så att ryktet säger att iphone 5 snart är här?

är det sant ?

När e den ute ?

/ Tack i förhand 😀


   
Citera

aah


   
SvaraCitera

Nintendo:

aah

haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

e det inte lite överdrivet `?


   
SvaraCitera

yaay, en ny onödig pryl som idioter kan köpa


   
SvaraCitera

den kommer nog i år i alla fall.

Wanking_BC:

en ny onödig pryl som idioter kan köpa

jag tänker köpa den.


   
SvaraCitera

internet:

jag tänker köpa den.

Har du redan en fungerande iphone 1-4 tycker jag att du på någotvis innehar negativa egenskaper.


   
SvaraCitera

Wanking_BC:

Har du redan en fungerande iphone 1-4 tycker jag att du på någotvis innehar negativa egenskaper.

jag har en icke-fungerande samsungtelefon som jag köpte för 99 kr, då min nokia 3510 som jag hade haft i åtta år gick sönder i höstas. som den apple-fanboy jag är tänkte jag att det är dags när den nya modellen trillar in.


   
SvaraCitera

internet:

jag har en icke-fungerande samsungtelefon som jag köpte för 99 kr, då min nokia 3510 som jag hade haft i åtta år gick sönder i höstas. som den apple-fanboy jag är tänkte jag att det är dags när den nya modellen trillar in.

Då är det ju legit, riktade mer min kommentar till hjon som köper nya iphone varje år


   
SvaraCitera

Wanking_BC:

Då är det ju legit, riktade mer min kommentar till hjon som köper nya iphone varje år

vi är alla fångar i samma system


   
SvaraCitera

Wanking_BC:

, en ny onödig pryl som idioter kan köpa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking_BC:

Har du redan en fungerande iphone 1-4 tycker jag att du på någotvis innehar negativa egenskaper.

Mja, de innan 3GS börjar väl kanske bli lite sega nu. Har själv en 3GS som är kanon, har inga planer på att byta upp mig på ett bra tag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min 3GS krånglar mer och mer. Den är strax över ett år gammal. Jag vill köpa en 5 när den kommer, men det känns som totalidioti att lägga så mycket pengar på nåt som säkert inte håller mer än ett år... igen.


   
SvaraCitera

Soony:

Det är så att ryktet säger att iphone 5 snart är här?

/care


   
SvaraCitera

Troligtvis i sommar.


   
SvaraCitera