Aviseringar
Rensa alla

Iphone bilder


Ämnesstartare

Hej jag har en iphone 5. Bara 5an. Men grejen är att mina äldre bilder har blivit suddiga. Dom var inte det innan. Men det finns en cirkel som laddar bilden så att man kan se den men sen efter att cirkeln har blivit "en kvart" blir det ett utropstecken. Vet någon varför? Vill verkligen se mina bilder som de var förr och inte suddiga. image_1.jpg


   
Citera

viktigt08:
Hej jag har en iphone 5. Bara 5an. Men grejen är att mina äldre bilder har blivit suddiga. Dom var inte det innan. Men det finns en cirkel som laddar bilden så att man kan se den men sen efter att cirkeln har blivit "en kvart" blir det ett utropstecken. Vet någon varför? Vill verkligen se mina bilder som de var förr och inte suddiga. image_1.jpg

Finns bilderna på telefonen eller är de lagrade på icloud?


   
SvaraCitera

Utropstecknet betyder att bilden kunde inte synkroniseras från icloud i full upplösning. Tästa att ansluta till ett wifi nätverk med snabbare uppkoppling.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Finns bilderna på telefonen eller är de lagrade på icloud?

Bilderna finns på telefonen, men det funkar nu! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Utropstecknet betyder att bilden kunde inte synkroniseras från icloud i full upplösning. Tästa att ansluta till ett wifi nätverk med snabbare uppkoppling.

Kan se bilderna nu, hade 3G men fick öppna 4G för att se bilderna. Tack för svaret! :-)) 


   
SvaraCitera

Mmm Apple, it just works..


   
SvaraCitera

adaq:
Utropstecknet betyder att bilden kunde inte synkroniseras från icloud i full upplösning. Tästa att ansluta till ett wifi nätverk med snabbare uppkoppling.

Hade inte du Android? 


   
SvaraCitera

rogernw:

Hade inte du Android? 

Jo kör till och med stock android, men jag vet sådant ändå

Hjärtanexus 5Hjärta


   
SvaraCitera