Aviseringar
Rensa alla

iPhone, favorit app


Ämnesstartare

Tänkte att vi kunde diskutera apps till iPhonen här!

Vilken är din favorit? Kostar den något? Osv.

Bjuder på min favoritlista!
unblock me. Gratisspel och jag är beroende.
Facebook.
västtrafik reseplanerare
tv.nu

Alla gratis 🙂

tipsa om fler bra apps nu då!


   
Citera
Ämnesstartare

Torrentdownloader [love]


   
SvaraCitera
Åtta

Samara:

Facebook.

Ofta Facebook är en applikation för iPhone.

Samara:

västtrafik reseplanerare

Har Västtrafik helt seriöst gjort en iPhone-applikation...? Jag tror att jag ska föreslå de som har hand om lokaltrafiken här uppe att de ska göra en applikation specifik för Linksys WRT54GL. [zzz]

OnT: Äger ingen iPhone. Däremot är jag väldigt sugen på en Android-baserad telefon. Jag har kikat på utvecklingsmiljön och provat lite. Undantaget att ens enda val när det gäller språk (om man vill göra en fullfjädrad applikation) är Java så är det rätt sjysst. Skulle kunna tänka mig att försöka mig på att göra en applikation och lämna ut via Android Marketplace om jag bara hade någon bra idé, samt en telefon att testa på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Facebook-appen och Resa i STHLM.

Skulle dö lite utan dom tror jag, spec resa i sthlm, skulle suttit fast på många konstiga ställen utan den tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trots att den här tråden är död fyller jag på!

Relax With Andrew nånting.. As gött! Gör det varje dag:)
.. Sen en dag tillbaka.

Två finfina spel är unblock me och cube runner:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Let’s face it, the Internet was designed for the PC. The Internet is not designed for the iPhone. That’s why they’ve got 75,000 applications – they’re all trying to make the Internet look decent on the iPhone.


   
SvaraCitera
zIGGE

Åtta:

Ofta Facebook är en applikation för iPhone.

Ja, det finns en sådan applikation.

Åtta:

Har Västtrafik helt seriöst gjort en iPhone-applikation...?

Ja, och det är ingenting dåligt med det. Mycket smidigt.

Samara:

tipsa om fler bra apps nu då!

Air Mouse! <3 Besta evAr men kostar 22kr, värt varena hundradels öre.

Google Earth, lika mäktigt varje gång man använder det.

Sen radiobox eller vad det är för radioapplikation högst upp i paid list, 7kr och värt varenda krona.


   
SvaraCitera
Åtta

zIGGE:

Ja, och det är ingenting dåligt med det.

Dåligt och dåligt, men det känns ju som att det är förbannat onödigt att lägga ned tid och energi för att skapa en applikation som endast kommer att fungera på en enda telefon.


   
SvaraCitera
zIGGE

Åtta:

Dåligt och dåligt, men det känns ju som att det är förbannat onödigt att lägga ned tid och energi för att skapa en applikation som endast kommer att fungera på en enda telefon.

Tjaa det beror ju på hur den kom till. Kan ju varit någon som har gjort det på sin fritid som ett exempel, som med många andra apps. Tycker man det är en kul sak att göra så är det ju inte onödigt. Sen är det ju faktiskt ganska många som använder en iPhone idag.

Åtta:

Skulle kunna tänka mig att försöka mig på att göra en applikation och lämna ut via Android Marketplace om jag bara hade någon bra idé

Läskigt hur enkelt man tjänar pengar på det egentligen. En kul/smidig iPhone app för 7kr laddas ner av tusentals användare, kanske tiotusentals om den blir känd eller mer. Eller 22kr, 40, wops


   
SvaraCitera
Åtta

zIGGE:

Kan ju varit någon som har gjort det på sin fritid som ett exempel, som med många andra apps.

Låter otroligt. Jag försökte få ut en API från Luleå Lokaltrafik för att göra någonting liknande, men fick då inte ut någonting vettigt. [n]


   
SvaraCitera
smisk

Fisbok-appen
WoW Armory
Wordpress-appen
VLCRemote
Remote
LineUp

Öh, gör inte så mycket mer med min iPhone än använder den som ett tillbehör. Surfar typ mest ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera