Aviseringar
Rensa alla

iphone 4s eller 5 - med billigast abonnemang


Ämnesstartare

Som rubriken lyder - vilken mobilleverantör ska man välja så att det blir biligast att köpa antingen en iphone 4s/5 med abonnemang?
Då vill jag helst att surf, fria sms och samtal ska ingå!


   
Citera

   
SvaraCitera

Billigast är att ta Tele2 Volym mellan från Mecenat. Men vill du verkligen ha en iPhone?

Vill du ha en billig telefon, köp S3 LTE eller S4 om du vill ha lyx.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

mrmanS4 om du vill ha lyx.


   
SvaraCitera

djupaste:

Orkar inte kolla. Är du äppelskrutts fanboy eller?


   
SvaraCitera

mrman:

Orkar inte kolla. Är du äppelskrutts fanboy eller?

Avundsjuk hemoroid detected.


   
SvaraCitera

Iphone är för dom som inte förstår sig på teknik. En medelklasslur till hutlöst pris Glad

 Mjukvaran är dess största styrka dock. 


   
SvaraCitera

dettaärmittnamn: Som rubriken lyder - vilken mobilleverantör ska man välja så att det blir biligast att köpa antingen en iphone 4s/5 med abonnemang?
Då vill jag helst att surf, fria sms och samtal ska ingå!

Blir ju svindyrt i längden om du tar och köper mobilen med sånt där "mobil 1 kr och abonnemang där allt ingår". Då brukar det gå på 12000 och uppåt i totalkostnad i slutändan.  
Tyvärr blir det dyrt att köpa en ny iPhone  olåst också. Iaf en femma är verkligen inte billig. 
Finns en bra sida annars:  http://www.iphonepriser.com/  gäller dock bara för iPhone 4S


   
SvaraCitera

Gr0dan:
Iphone är för dom som inte förstår sig på teknik.

Säger android användaren som kör windows som OS och köper sin dator från elgiganten.


   
SvaraCitera

Jag hade en 4S förut innan jag tröttnade på den. Dög som telefon men för liten skärm för att telefonen ska vara trevlig att surfa på. Men har man bara telefonen till att ringa med så duger det gott som telefon.


   
SvaraCitera

djupaste: Säger android användaren som kör windows som OS och köper sin dator från elgiganten.

haha ja precis för du vet ju allt om mig Glad


   
SvaraCitera

Gr0dan:

haha ja precis för du vet ju allt om mig Glad

Haha känner att det stämmer rätt väl. Eller 😉 ?

mrman: Men har man bara telefonen till att ringa med så duger det gott som telefon.

Håller med om skärmen! Där har android sin styrka tycker jag iaf. Men vem har egentligen sin telefon till att surfa idag?


   
SvaraCitera

djupaste: Håller med om skärmen! Där har android sin styrka tycker jag iaf. Men vem har egentligen sin telefon till att surfa idag?

Jag har den till att surfa med när jag inte orkar släpa med min platta. Kör um i telefonen.
Sedan skickar jag kanske 100 mail varje dag från telefonen så skönt med stötte skärm då.


   
SvaraCitera

djupaste: Haha känner att det stämmer rätt väl. Eller 😉 ?

nja jag har haft alla tre stora mobil OS. Just nu har jag min gamla windows phone. 
Har satt ihop min dator själv. Kör oftast Windows på datorn dock. Annars varvar jag med Linux och Hackingtosh Glad


   
SvaraCitera