Aviseringar
Rensa alla

iphone laddare går sönder om och om igen


Ämnesstartare

har haft min iphone4 i knappt ett halvår och jag har behövt byta ut min iphone laddare 4 gånger!!!

har provat både dockstation och vanlig adapter. men dom går bara sönder om och om igen.

den jag har nu har jag haft i kanske 2 månader. det är rekord men nu har den slutat funka...

jag brukar ladda telefonen på nätterna och sen när jag vaknar är det första jag gör att checka instagram och facebook och motorcykelappen. och då glömmer jag ofta att dra ur laddaren från mobilen, så sladden liksom vrids lite.

det värsta är att jag inte har några pengar just nu är helt pank [cry] motorcykelbränsle kostar vettu [cool]

och kmr antagligen inte få mer pengar under hela augusti hur ska jag klara mig utan mobil i 1 månad [rolleyes]

och den riktiga frågan: hur kan jag förhindra att nästa laddare går sönder??

just de en grej till!! en av mina laddare gick sönder nertill så en del av laddaren sitter fast i uttaget. jag råkade röra vid den idag och fick en stöt. [sad] hur ska jag ta bort den?


   
Citera

Är du säker på att det är laddarna som är felet då? Inte
Mobilen? För min laddare har funkat bra även om jag haft den i fickan så sladden varit ihopsnurrad osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Är du säker på att det är laddarna som är felet då?

ja, det tror jag eftersom min kompis laddare funkar hur bra som helst och varje gång jag köper en ny laddare funkar det bra.


   
SvaraCitera

motorcykelkillen:

ja, det tror jag eftersom min kompis laddare funkar hur bra som helst och varje gång jag köper en ny laddare funkar det bra.

Köp skal/skydd till laddaren då 😉


   
SvaraCitera

En fördel är ju att faktiskt köpa riktiga produkter.


   
SvaraCitera

passaro:

En fördel är ju att faktiskt köpa riktiga produkter.

Bara för att du kör finska plastprodukter!


   
SvaraCitera
edroon

Handhavande fel . slut


   
SvaraCitera

Xisco:

Bara för att du kör finska plastprodukter!

Ptja...i och med att den är mer solid byggd så går inte displayen i tusen bitar så fort man nyser på den.[wink]


   
SvaraCitera

Låter som att det är dags för dig att överväga något som är konstruerat av en ingenjör istället för av en designer.


   
SvaraCitera

Har du ingen garanti på skiten? [crazy]


   
SvaraCitera