Aviseringar
Rensa alla

iphone? Varför eller varför inte har du en?


Ämnesstartare

Ja - varför eller varför inte? Och vad har du för mobil/iphonemodell?


   
Citera
Ämnesstartare

apple är så läskiga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

plutten: Nej

Dels för att jag vill ha min nuvarande mobil i 5 år (det blir i mars) och dels för att det inte är värt pengarna. Apple-produkter överlag... enda apple-produkt jag funnit acceptabel o skaffa var mp3-spelare (andra generationens ipod nano som jag inte använt på många år) - o det var innan man kunde spela musik i mobilen.

Nej apple-produkter är inget för mig. Det känns som idiotsäkra saker som är till för klåfingriga personer.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill vara cool och vara utanför äpple-cirkeln, så kör med Lagget nr1 till mobil, Sony Xperia *några bokstäver jag ej kommer ihåg*

Kanske köper en ifån nästa gång dock. 


   
SvaraCitera

Har samsung för dom äger ;3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har haft 2, först 3GS som jag var jättenöjd med men som jag bytte ut pga bristande prestanda. Sen en 4S som jag inte alls var nöjd med så bytte ut den mot en Samsung S3 istället. Känns verkligen att Apple inte har hängt med i utvecklingen hårdvarumässigt senaste 2 åren. Dock känns ios7 som en bra förbättring men inte tillräckligt bra för att jag skulle byta tillbaka. Tycker även att iPhone 5/5S har alldeless för liten skärm . 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har ingen iphone för att mina föräldrar inte tycker att jag behöver en och för att jag inte har råd själv. Annars tror jag nog att jag skulle köpa en. 

Fick min första smartphone innan sommaren. Tidigare hade jag en atombombsäker Nokia. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enkel. 

använder den i stort sätt bara till att ringa och spela musik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

efter att ha tappat bort min lila avskyvärda htc så fick jag en ny mobil...ännu en lila htc som jag efter en vecka tappade och glaset sprack. Sedan hade jag en iPhone 3GS men nu min älskade iPhone 4. Jag förstår nu inte hur man kan inte kan ha en iPhone, jag kan inte tänka mig att ha en annan mobil än en iPhone. Den enda anledningen till att jag ville ha en iPhone 4, var för att den har en framkamera haha & för att min gamla iPhone 3GS var kass. Ljudet funkade inte unless man hade hörlurar...värdelöst!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kreativtnamn: Jag förstår nu inte hur man kan inte kan ha en iPhone

kreativtnamn: min gamla iPhone 3GS var kass. Ljudet funkade inte unless man hade hörlurar...värdelöst!

Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

plutten: Nej

Vill inte ha. Dyrt och begränsade funktioner. Hade jag fått en gratis hade jag tagit den though, pga Ifruit-appen Rodnar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaha finns visst redan till android, nevermind 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

Rullar ögonen

Men shh haha, menade att min iPhone 3GS var värdelös. Min bror hade haft den ett tag innan mig 😉


   
SvaraCitera

inte bara dyrt utan även icke prisvärt. de verkar ha sinnessjukt låg kvalité också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
inte bara dyrt utan även icke prisvärt. de verkar ha sinnessjukt låg kvalité också

Kvalitén är nog sämre på dom flesta Android bortsätt från HTC one då som har ett metall skal. 


   
SvaraCitera