Aviseringar
Rensa alla

ipod nano?


Ämnesstartare

nu är det såhär att jag är inte mycket för att ha det nyaste blbablabla, det lär ni ju märka nu eftersom att jag är ute efter en ipod.
vill ha en ipod nano, men inte 4th generation, för jag tycker bara det är onödiga funktioner som jag inte alls behöver.

så nu tänkte jag kolla lite, vart kan man köpa den gamla? tycker inte att jag hittar det någonstans..

EDIT: jag vill inte heller ha med funktion för videouppspelning. bara en simpel ipod nano med musik och spellistor!!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

JOZFiN:

så nu tänkte jag kolla lite, vart kan man köpa den gamla? tycker inte att jag hittar det någonstans..

Blocket eller tradera?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lalle NÄTVANDRARNA:

Blocket eller tradera?

ah, det är iofs en bra idé, men jag vill ju ha en nyyy 😮


   
SvaraCitera

ipod classic skulle jag ta den är simpel och man får plats med massa saker på den 😀


   
SvaraCitera

köp en ipod touch ist 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOZFiN:

ah, det är iofs en bra idé, men jag vill ju ha en nyyy 😮

Klart =)

Tror ändå inte att det säljs några nytillverkade, men du kan nog hitta en i riktigt bra skick. Kollade lite och några bra fanns det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lalle NÄTVANDRARNA:

Tror ändå inte att det säljs några nytillverkade, men du kan nog hitta en i riktigt bra skick. Kollade lite och några bra fanns det.

okej, tack så mycket 🙂
om inte annat får jag ta en 4th generation i alla fall!


   
SvaraCitera

Jag har en 4gb nano (vetfan vilken gen) som du kan få jättebilligt. Då jag har en annan nu 🙂


   
SvaraCitera

Köpte en på elgiganten 995 kr.

Men det var en display model. Bara några små fingeravtryck och den var aldrig använd.

(Ipod nano 3th generation)


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera