Aviseringar
Rensa alla

iPod och iTunes


Ämnesstartare

Visste inte om det skulle ligga här eller under datorer.

Om jag lånar en iPod av en kompis, hur ska jag då göra för att få över musiken till min dator? Är det möjligt?


   
Citera
Ämnesstartare

Koppla inte in hennes iPod i din dator. Min kompis koppla in sin iPod i en annan dator och då försvann alla låtarna. Varför inte skicka över msn bara?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En iPod classic var det då, apple du vet. Vet dock inte om det är så med alla eller om det som hände henne bara var en tillfällighet.


   
SvaraCitera

Du skaffar Rockbox


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att kompisen är i USA i tre veckor ^^
Fast jag var korkad nog att inte forumsöka. Har gjort det nu. Så denna tråden behövdes inte. [blush]


   
SvaraCitera

010807:

Varför inte skicka över msn bara?

Tar ju hundra år?

Farbror Barbro:

Om jag lånar en iPod av en kompis, hur ska jag då göra för att få över musiken till min dator? Är det möjligt?

iDump it is!

http://www.download.com/iDump/3000-2169_4-10407429.html

Lättanvänt och smidigt program! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

Tar ju hundra år?

Bara att lägga i mapp? Lär ju inte ta mer än tre veckor, tiden hon har på sig, retard


   
SvaraCitera

010807:

Bara att lägga i mapp? Lär ju inte ta mer än tre veckor, tiden hon har på sig, retard

Haha varför dra ut på tiden när man kan ha gjort klart allting på tio minuter ist?


   
SvaraCitera

drf ja hatar ipod så jävla mkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

Haha varför dra ut på tiden när man kan ha gjort klart allting på tio minuter ist?

Därför då hinner hon ta din mamma samtidigt


   
SvaraCitera

010807:

Därför då hinner hon ta din mamma samtidigt

Inte mycket att komma med där inte [smile] tekniskt obegåvad it is!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som sagt var. Jag sökte. Jag har laddat ner iDump. Härligt ^^

Min kompis har redan åkt bort, så det blir lite svårt för honom att lägga dem i en mapp på msn. 8 GB kan nog ta sitt lilla tag också. Fick med mig hans iPod i handen innan han åkte.
Och jag har löst det. Tack.


   
SvaraCitera

Farbror Barbro:

Tack.

Lungt [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

Inte mycket att komma med där inte [smile] tekniskt obegåvad it is!

Jag skulle göra det i mapp i alla fall. Om hon ville överföra 3000 låtar så jo visst, det tar tid. Men ofta hon tänker ta ALLA låtarna från sin kompis? Nej, kanske bara några (så jag såg på saken) och då behöver hon inte ladda ner iDump för det [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

drf ja hatar ipod så jävla mkt

Är du tvingad att använda iTunes? Låt mig tänka, hm öh, nej.


   
SvaraCitera