Aviseringar
Rensa alla

Ipod Touch 2nd Generation värt?


ohYEA_:

utseende och sällan kvalité

Jag är inget super fan av apple, men jag tvivlar på att det inte är kvalité.


   
SvaraCitera

Superolle:

Jag är inget super fan av apple, men jag tvivlar på att det inte är kvalité.

Det är det inte :l


   
SvaraCitera

ohYEA_:

Det är det inte :l

Vad är det som inte är kvalité?


   
SvaraCitera

Superolle:

Vad är det som inte är kvalité?

Jag vet inte om just denhär modellen, vet att min kompis nyligen sålde sin pga att hon inte var nöjd. Men jag har själv haft en shuffle som pajade och vägrade arbeta med datorn. Haft kompisar vars nanos pajat redan några veckor efter inköpet... Dessutom har man läst recensioner runtom med både positiva och negativa reaktioner. Men jag vet inte, jag personligen skulle satsa på något annat märke utav erfarenhet ^^


   
SvaraCitera

ohYEA_:

jag personligen skulle satsa på något annat märke utav erfarenhet ^^

Ok, jo det är klart att det finns betydligt mer prisvärda varianter. Men om man inte bara lyssnar på musik utan även ser en del på film och surfar så skulle jag nog säga att den här är överlägsen atm..^^


   
SvaraCitera

Superolle:

Ok, jo det är klart att det finns betydligt mer prisvärda varianter. Men om man inte bara lyssnar på musik utan även ser en del på film och surfar så skulle jag nog säga att den här är överlägsen atm..^^

Mjo kanske det.. :> Är faktiskt inte insatt i elektronprylar. Alls.


   
SvaraCitera

ohYEA_:

Är faktiskt inte insatt i elektronprylar. Alls.

It's an interresting subject...


   
SvaraCitera

Jag vet inte jag gillar inte touch för skärmen blir skitful om man käkat fet mat och sen vill lyssna på muzzik.


   
SvaraCitera

Den är jäkligt snygg, det håller jag med om. Mitt tips är att du kör ihop köpet med en mobil.

Till exempel:
Samsungs nya Omnia, 3,2" skärm, 5megapix, 16gig minne inbyggt.
finns plats till 32gig.
LG KC910 (Den nya viewtyn kan man säga) Denna har även 8megapixel kamera.


   
SvaraCitera
elinc

Aaddee:

Ipod Touch 8GB

Jag har den. Den är min bästa vän.


   
SvaraCitera

Aaddee:

Priset är väl lite högt enligt mig men vad tycker ni?

Jag hade en Ipod Touch innan. Jailbreakade den och så så att jag kunde installera program och sånt på den. Jag var så nöjd med den att det slutade med att jag sålde den och köpte en Iphone, det är bra grejer! (både touch och iphone)


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera