Aviseringar
Rensa alla

Iprén + Alkohol = Död?


Ämnesstartare

Jag kanske ska dricka ett glas vin ikväll men mitt huvud gör jätteont. Kan jag ta en iprén nu och dricka alkohol ändå? Hört att man kan dö typ 🙁 Kanske dum fråga men vill vara på den säkra sidan, hoho. Kramiz!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ipren är inte farligt att ta! har jag hört iaf [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så länge du inte överdriver något bör det gå bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha nej du kan inte dö 😛

är ej rekommenderat pga ev. skada på levern men det är ju ingern hög dos + alvedon ska tydligen vara värre än ipren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tar du bara en ipren och ett glas så är det ingen fara, är om du som dricker och pillar en massa som det är farligt.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alltså vad är det med mig? Var nära att skriva "ett ipren". Skrev "en föl" idag också.
Funderar på att skriva in mig vid sfi.


   
SvaraCitera
KSENIA

NEJ DET ÄR LUGNT, KÖR PÅ


   
SvaraCitera

Det är ingen fara, Ipren går att kombinera med alkohol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men varför tar folk så jävla mycket droger hela tiden [cry][cry][cry]

Har inte tagit så mycket som en alvedon typ sedan jag var 13 eller nåt [mad] toughen up!


   
SvaraCitera

Tickstart:

Har inte tagit så mycket som en alvedon typ sedan jag var 13 eller nåt [mad] toughen up!

så kanske ej varit fallet om du hade dödligt ont i magen 1 gng i månad1[mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

så kanske ej varit fallet om du hade dödligt ont i magen 1 gng i månad1

Vad vet du, kille!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehe nej, alla receptfria saker är helt ofarligt att blanda både tillsammans och med alkohol[cute]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Vad vet du, kille!

mer än du tror [cool]

farbror gugge:

hehe nej, alla receptfria saker är helt ofarligt att blanda både tillsammans och med alkohol[cute]

men nej![no-no]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

du kan ju skippa alkoholen om du har ont i huvudet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

hehe nej, alla receptfria saker är helt ofarligt att blanda både tillsammans och med alkohol[cute]

Så länge det är i liten dos ja, men tar du typ 10 st på en gång och blandar med alkohol så är det farligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isåfall skulle ja vart död[smile]

fast vem vet
ja kanske är katt[cool]
Dold text: och har 9 liv


   
SvaraCitera