Aviseringar
Rensa alla

IQ!?!


Homunculi:

två gånger på raken

...
Ah okej.


   
SvaraCitera

lul 116, har nog lägre.


   
SvaraCitera

100 ;>


   
SvaraCitera

116, samma som jag fick på den där illustrerad vetenskap har jag för mig.[confused]


   
SvaraCitera
Shnyps

klåparen:

www.mensa.se

De verkligt korkade är de som gör testet och får ett resultat som gör att de tror att de är smarta och sedan gör det riktiga testet som kostar pengar...

Mensa borde skämmas som anspelar på korkade människors fåfänga för att tjäna pengar. Iofs ganska smart men ändå 😉


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Det där tester är ju seriöst fuckat, "126, eller mer" Jag måste vara ett geni!!!


   
SvaraCitera

Oväntad:

"126 eller mer", lol.

+ att jag hade 30s på mig på de 2 sista frågorna, och chansade. Testet var pisslätt.


   
SvaraCitera

Testade igen och fick 69. Jag förstår inte hur det gick till. Från 137 till 69, bara så där?


   
SvaraCitera
blum
 blum

"Din IQ beräknas vara 126, eller mer.
Grattis! Det här är det högsta resultat som går att uppnå på provtestet."

blabla, hade några minuter kvar när jag var klar också men det där är ju skitlätt. Finns betydligt svårare test på nätet och de ger ju inte ens ett sanningsenligt resultat de heller.


   
SvaraCitera
Resultat
Din IQ beräknas vara

126 eller mer

Image

Grattis! Det här är det högsta resultat som går att uppnå på provtestet.

Endast 4% av befolkningen har en IQ på 126 eller mer.


   
SvaraCitera

Åtta:

130 enligt det där skittestet. Online IQ-test är i allmänhet extremt missvisande. [n]

Viveleroi:

134.

Fagerjärn:

137.

Hur förklarar ni då:

jaag_91_:

Grattis! Det här är det högsta resultat som går att uppnå på provtestet.

??


   
SvaraCitera

De vågar inte göra testet för de kanske får under 126 : (


   
SvaraCitera

jaag_91_:

Hur förklarar ni då:

Det står 126+, alltså kan jag själv välja vilket resultat jag får. För att vara lite realistisk valde jag dock inget högre än 137.


   
SvaraCitera
Åtta

jaag_91_:

Hur förklarar ni då:

Jag blandade ihop det här testet med Illustrerad Vetenskaps test. Jag har dock gjort det här för bra länge sedan och fick då samma resultat som du.


   
SvaraCitera