Aviseringar
Rensa alla

Iran's Ahmadinejad: Sept. 11 attacks a 'big lie'


Ämnesstartare

hahahahaha denna gång var han riktigt skön tycker jag [crazy][crazy]

http://news.yahoo.com/s/ap/20100306/ap_on_re_mi_ea/ml_iran

Han har typ sagt att USAs officiella version av vad som hände är en fet lögn och forsätter och beskriver det hela som ett komplicerat intelligens scenario och händelse.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

redan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, ju mer jag lär mig om USA och dess historia o handlingar blir det lättare för mig att tro på andra, än USA's "sanningar".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker om Muammar al-Gaddafi:s uppmaning till heligt krig mot Schweiz mer[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

intelligens

Du vet om att intelligence kan översättas till underrättelse också va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Du vet om att intelligence kan översättas till underrättelse också va?

jo men tydligen inte google translate orakde inte tänka, men visst vet jag det [smile] du jag käner mig [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fast visst finns det en del att kritisera i den officiella versionen men Bush låg nog knappast bakom, och war on terror är en så vag definition av fienden att dem har kunnat gjort en massa tvivelaktig skit i den nationella och globala säkerhetens namn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Believe me, Palestinian people are human beings and have feelings" [bigsmile][love]

Nää det menar du inte?! [surprised][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

"Believe me, Palestinian people are human beings and have feelings"

Nää det menar du inte?!

han äger ju sönder journalisten där [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

han äger ju sönder journalisten där [crazy]

Ja, faktiskt hahah.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MEN, när han säger dumma saker som "IF the holcoust happened" / "IF we assume.. )
Låter bara dumt.
Alltså det har ju hänt. Han borde formulera sig bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

Låter bara dumt.
Alltså det har ju hänt. Han borde formulera sig bättre.

Tänk dig det som matte. Om 'holocoust' = officiella versionen från västvärden. Då blir de han säger mkt mer enkelt att förstå, jag kan också tala sådär ibland... men har kommit fram till att det finns fördelar med att kommunciera på ett sådant sätt så att motagaren förstår. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Tänk dig det som matte. Om 'holocoust' = officiella versionen från västvärden. Då blir de han säger mkt mer enkelt att förstå, jag kan också tala sådär ibland... men har kommit fram till att det finns fördelar med att kommunciera på ett sådant sätt så att motagaren förstår. [smile]

Förstår inte [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

Förstår inte

[blush]


   
SvaraCitera