Aviseringar
Rensa alla

Iron Maiden i sommar!!


Ämnesstartare

Såg nyss att Maiden kommer till Sthlm den 16 Juli (på Stadion), så nu har jag lite frågor här..
Jag funderar på att gå med i deras Fan Club och undrar om nån är med? Får man förtur till konsertbiljetter i Sverige? I så fall går man ju med direkt... [crazy]
Är det värt det att betala £10 resp £25 per år? Biljetten i sig ska ju kosta mellan 550:- och 650:-, men om man inte får förtur till biljetterna kan jag ju vara utan...

ÄNDRAT 2008-11-09 18:52


   
Citera
Ämnesstartare

[crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Spoiler: Iron Maiden suger [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McAn:

Spoiler: Iron Maiden suger [n]

spoiler: du suger[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åfan, detta ska jag gå på =D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheTrueMayhem:

åfan, detta ska jag gå på =D

Haha, jo, det var typ min reaktion också..
Men måste nästan veta hur det funkar med förturen och Sverige.. Vet att medlemmar i Australien har förtur, och att de jobbar på att fixa det så för USA, Canada, Mexiko och "as many parts of Europe as possible".. skulle vara smidigt att veta om Sverige ingår, annars är det dags att börja bearbeta föräldrarna så man får tälta... [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pucko, det var ju för fan 16 JULI 2008!!!!!!!!!!!!!! Är du helt cp KONSERTEN HAR REDAN VARIT idiot


   
SvaraCitera

Det finns inget datum spikat för näsa konsert, dom ska väl vänta med det tills deras nya platta är färdig?

Jag vet inte alls hur det fungerar med förturen här i Sverige, men det borde väl stå någonstans på deras forum?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Dom har inte annonserat någon ny turné

2. Dom kommer troligen komma hit till Sverige efter att deras nya album har släppts, som troligen kanske kommer bli vintern 2009

3. Om du är med i Iron Maiden fanclub så har du förtur att köpa biljetter till konserter.


   
SvaraCitera

Budolicious:

spoiler: du suger

Spoiler: du, din mamma, marduk och corpse paint suger.


   
SvaraCitera

_pineapple_:

Sthlm den 16 Juli (på Stadion),

ehm, det var i år... [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj, va blind man kan vara! *idiot-varning!*

...tyckte det lät för bra för att vara sant...

Sorry!! XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McAn:

Spoiler: du, din mamma, marduk och corpse paint suger.

Ja, min mamma suger helt galet mycket, hon kan fan inte ens growla ordentligt.

spoiler: du suger


   
SvaraCitera

rave!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera