Aviseringar
Rensa alla

Irriterande saker partners gör


Ämnesstartare

När hon inte kan ta till sig logiska resonemang ordentligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumptard:

länk

Fan de blev jag astagg på skriva ju [sad][mad] Såg de avsnittet bara för nån dag sedan på tv [cute]


   
SvaraCitera

Han kan svara mig när jag pratar med honom och sedan visar det sig att han inte har en blekaste aning om vad jag sagt eller ens att jag sagt något. [mad]

Och så måste jag tjaaaaaata massor på honom för att få honom att göra det som behöver göras. Fast han måste tjata på mig ibland också.

Han är söt ändå. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

"Hehe, det där var faktiskt ganska kul".

hahahhaha! låter väldigt bittert


   
SvaraCitera

tar på mig


   
SvaraCitera

rör mig inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glömmer/skiter i att lägga tillbaka badrumsmattan snyggt och prydligt efter att han duschat. 95% AV ALLA DAGAR.

Är lyckligtvis jävligt härlig på andra sätt och vis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tänkte ta upp mina brister här, men vill fråga sambo och hon är duktig och har börjat plugga, så jag tänker inte störa.

Hon får berätta när hon ser detta!

Nintendo:

SER


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Han kan svara mig när jag pratar med honom och sedan visar det sig att han inte har en blekaste aning om vad jag sagt eller ens att jag sagt något.

Så gör jag med. Eller ja, jag börjar att lyssna och sen tappar jag fokus och säger "aah" och "mm" trots att jag egentligen inte lyssnar [crazy]

Tobbish:

Jag tänkte ta upp mina brister här

Oki.
Du lämnar plackers i badkaret, det känns lite nasty. Vill ej behöva peta på ditt tandklegg när jag ska bada. Förstår inte sambandet mellan duschar och tandhygien på samma sätt som du gör...

Trots att du är norrländsk så har du ibland problem med att vara kort och koncist. Det är de gångerna jag stirrar på dig med höjda ögonbryn och skickar ut "MEN KOM TILL SAKEN MÄNNISKA"-signaler som du ej verkar uppfatta. Då säger jag ett barskt "MMMHMMM" istället. Om du nu undrat varför jag gör så ibland [cute].

Du spelar inte mina favoritspel så vi kan inte ha djupa och ingående diskussioner om storyline, karaktärer och quester. [mad][mad][mad] (detta är nog det mest irriterande och det faktum att din dumma dator vägrar DA2 gör mig bitter).

Du bär ut mat i köket men glömmer att ställa in den [sad] R.I.P köttfärsen förra veckan.

DU HAR INTE DIN JÄVLA HELVETES HORMOBIL PÅ LJUDLÖS NATTETID!! Det var därför jag sparkade dig på revbenen i morse och skrek "BOOOOOOB".... ditt wordfeud väckte mig...[sad]

Och när du duschar dina jättelånga och jättevarma duschar och stänger badrumsdörren efteråt så att allt får en fuktig hinna över sig. [n] Ogillar blöta hinnor.

Jag kan säkert komma på mer [wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Du lämnar plackers i badkaret, det känns lite nasty. Vill ej behöva peta på ditt tandklegg när jag ska bada. Förstår inte sambandet mellan duschar och tandhygien på samma sätt som du gör.

Tycker mest om att spara tid och göra sånt i duschen, så slipper jag ställa mig och dona med sånt före eller efter duschandet. Sen att jag ibland glömmer kvar de... det är oftast inte meningen (inte för att det ligger där mindre för det... men ändå).

De borde inte vara så nasty dock, då jag står med de i duschen och duschar av de samtidigt som jag använder, till skillnad från hur det fungerar utanför duschen. [surprised]

Nintendo:

Trots att du är norrländsk så har du ibland problem med att vara kort och koncist. Det är de gångerna jag stirrar på dig med höjda ögonbryn och skickar ut "MEN KOM TILL SAKEN MÄNNISKA"-signaler som du ej verkar uppfatta. Då säger jag ett barskt "MMMHMMM" istället. Om du nu undrat varför jag gör så ibland.

Har märkt detta och det är något jag stör mig på själv med. Men tillsvidare är det sån jag är...! [blush]

Nintendo:

Du spelar inte mina favoritspel så vi kan inte ha djupa och ingående diskussioner om storyline, karaktärer och quester. (detta är nog det mest irriterande och det faktum att din dumma dator vägrar DA2 gör mig bitter).

Ja, det var dumt med Dragon Age 2, var lite sugen där. Kanske går att ladda hem på någotvis eller... jag vet inte. Det ska trots allt vara Mac-kompatibelt!

Nintendo:

Du bär ut mat i köket men glömmer att ställa in den R.I.P köttfärsen förra veckan.

Det var ju en gång? [rolleyes]

Nintendo:

DU HAR INTE DIN JÄVLA HELVETES HORMOBIL PÅ LJUDLÖS NATTETID!! Det var därför jag sparkade dig på revbenen i morse och skrek "BOOOOOOB".... ditt wordfeud väckte mig...

Ursäktar mig med att jag varit så nöjd med att överhuvudtaget ha ljudet på när jag är hemma. Det blir så lätt att jag inte har något ljud på hela dagen eftersom jag inte har det på jobbet.

Nintendo:

Och när du duschar dina jättelånga och jättevarma duschar och stänger badrumsdörren efteråt så att allt får en fuktig hinna över sig. Ogillar blöta hinnor.

Det här har jag faktiskt nästintill slutat med! Sen att det ibland inte hjälpt att dörren varit öppen är en annan sak. [blush]

Nintendo:

Jag kan säkert komma på mer

Tvivlar inte en sekund på detta! [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Har märkt detta och det är något jag stör mig på själv med. Men tillsvidare är det sån jag är...!

Det ger din charm en extra dimension [wink]

Tobbish:

Det var ju en gång?

Nä ok, ibland glömmer du (vi) mat framme i köket också och eftersom jag alltid somnar tidigare än dig så skyller jag på dig, du borde ju komma ihåg det eftersom du är mer av en kvälls/natt-människa och kan tänka nattetid [wink]

Tobbish:

Sen att det ibland inte hjälpt att dörren varit öppen är en annan sak.

Uschligt [sad]

Tobbish:

Tvivlar inte en sekund på detta!

[love]

Du glömmer på tok för ofta att köpa saker på ICA när jag ringer och ber dig. Det försvinner så fort du lägger på! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drothina:

Att han aldrig diskar, lagar mat, tvättar eller städar.

Nu passar inte din avatar ihop med ditt resonemang här känner jag

Tobbish:

Tvivlar inte en sekund på detta! [rolleyes]

[bigsmile]
har Nin inga då? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

har Nin inga då?

Jo, det kom väl fram en sak till igår! (som jag inte tänkt på riktigt)

Utöver oförmågan (oftast) att plocka undan/diska efter sig i köket så har hon en tendens att BITAS. Det behöööver inte vara irriterande, men oftast är det inte så uppskattat! x)

Jag jobbar på att komma på mer, men det är faktiskt svårt! [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

BITAS

Köp 1 Image då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han är lat, man måste alltid tjata osv
han är väldigt entusiastisk när det gäller att laga mat men sen när han gör det så stökar han hur mycket som helst, blir irriterad :c

alltså jag irriterar sig helt ofta på småsaker men nu när jag ska komma på något så kmr jag ju bara ihåg att han är bra & fin. antar att det är något bra.


   
SvaraCitera