Aviseringar
Rensa alla

Irriterande vagel under ögat [sad]


Hannajkl:

Man kan inte klämma den. Det kan man bara vänta ut... Finns inget att äta eller någonting.

Men borde inte en så där vara fylld med var?


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Men borde inte en så där vara fylld med var?

Jo, men det går inte att klämma något vid ögat. Huden är alldeles för känslig. Om man försöker gör man bara saken värre [crazy]


   
SvaraCitera

Hannajkl:

Jo, men det går inte att klämma något vid ögat. Huden är alldeles för känslig. Om man försöker gör man bara saken värre

Man kan väl smöja med någon salva.


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Man kan väl smöja med någon salva.

Njaaa.... [shake] Det finns väl inte många salvor som man kan använda typ på ögonlocket....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

never mind


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

teng1l:

never mind

va?


   
SvaraCitera

jag har en jätteliten mini typ "vagel" vid/under/wtf ögat. som knappt syns [chocked]. Den har bott där i flera år och har inte varit till större problem. [smile] men jag vet inte.. man kanske kan boka en tid hos en läkare? tror såna där vaglar växer, men det har däremot inte min lilla. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fulbert:

jag har en jätteliten mini typ "vagel" vid/under/wtf ögat. som knappt syns [chocked] . Den har bott där i flera år och har inte varit till större problem.

[cute] I så fall är det tydligen ingen vagel, utan en:

Bluff:

Chalazion

Och jag tror att jag också fått en sån nu, eftersom den här "vageln" inte försvinner. [sad] Jag har haft den i flera veckor, men den har blivit mindre nu än vad den var från första början. [rolleyes] Fast den är inte borta.. [n]


   
SvaraCitera

Jo.... det kan det nog vara. [chocked]

Chalazion... låter läskigt! [censur] jag har haft den där lilla "chalazionen" under öget i flera år nu och har direkt inte tänkt på vad det verkligen ÄR för någet som bor under mitt öga.. typ. [tard] men när jag väl tänker efter nu så när "föddes" under/i/vid mitt öga så var den större än vad den är nu. [surprised]

Men det är ju jobbigt om den är stor heela tiden förstås ... [n]
får hoppas att den blir lika liten som min tillslut! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fulbert:

får hoppas att den blir lika liten som min tillslut! [y]

[rolleyes] Min vagel/chalazion är väldigt liten nu, syns men inte så mkt, så den kanske redan är så liten som din (dock vet jag ju inte hur liten din är, haha) men asså jag hoppas verkligen att vageln kommer försvinna helt och hållet, och inte sitta kvar i flera år, eller kanske föralltid. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera