Aviseringar
Rensa alla

irriterar mig på detta fjantiga spel


Ämnesstartare

när jag gillar nån säger jag det och håller inte på att tramsa

men folk ska köra med sina fjantiga sociala regler och måste köra sin grej och spela svårfångade o va blyga

ingen blir väl glad av det eller

nej stopp för det nu!!!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Är för cool för att bry mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Är för cool för att bry mig.

inte kul när folk ska hålla på o spela teater bara för att det hör till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad vore vi utan drama? Själlösa vilddjur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad_Hoc:

Vad vore vi utan drama? Själlösa vilddjur?

jag vore lycklig iaf, hatar när folk ska anpassa sig efter sociala konstruktioner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

jag vore lycklig iaf, hatar när folk ska anpassa sig efter sociala konstruktioner

Till viss mån vore det bra att veta vad folk tänker och tycker, men det vore nog också skadligt för själen att ständigt vara medveten om det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad_Hoc:

Till viss mån vore det bra att veta vad folk tänker och tycker, men det vore nog också skadligt för själen att ständigt vara medveten om det

Glöm inte vår psykiska länk[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Glöm inte vår psykiska länk[party]

Redan glömt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad_Hoc:

Redan glömt

Din länk till min hjärna är kanske bruten men jag är fortfarande uppkopplad ska du veta...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Din länk till min hjärna är kanske bruten men jag är fortfarande uppkopplad ska du veta...

Och hur som helst ser jag det inte direkt som någon vetskap om andras tankar gällande mig själv.
Men ditt uttalande gjorde mig glad [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad_Hoc:

Och hur som helst ser jag det inte direkt som någon vetskap om andras tankar gällande mig själv.
Men ditt uttalande gjorde mig glad

[party]


   
SvaraCitera

Matilda1988:

men folk ska köra med sina fjantiga sociala regler och måste köra sin grej och spela svårfångade o va blyga

Det är inget jag förstår mig på heller. Det är kanske därför jag är 20+ och varit singel hela livet, vem vet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[shake]


   
SvaraCitera

Det är bara efterblivna människor som håller på och "spelar spel". Förstår inte heller.


   
SvaraCitera
Åtta

Sociala spel är en källa till mycket glädje och underhållning. Lite drama i vardagen skapar spänning, och vad vore väl livet utan spänning?


   
SvaraCitera