Aviseringar
Rensa alla

IS


Smilen
Ämnesstartare

Är det inte konstigt att Sverige tar emot IS-krigare igen?  


   
Citera

Nej vi ska inte smöra för ISIS


   
SvaraCitera

Nej, muslimer står över vanliga svenskar och kan aldrig göra något fel.


   
SvaraCitera

Ja och det är ju rasism och islamofobi att utvisa muslimer


   
SvaraCitera

Det kommer massvis med IS-krigare till Sverige. De som väl är här har fritt spelrum att begå terrorism i andra länder utan några repressalier. Det blir spännande då dessa religiösa fascister utför terrordåd i vårt eget land. För vi vet att det kommer att hända. Det har hänt i andra länder och det kommer att hända här.

Islams fel? Om inte Islam som livsåskådning existerade hade inget av detta skett. Lika självklart som att korstågen aldrig skett utan kristendomen. Religion är så jävla förutsägabar. Man vet att det alltid leder till efterblivenhet. Lite som kommunism och nazism. Det går alltid fel. Jag hatar de abrahamitiska religionerna av hela mitt hjärta.


   
SvaraCitera

Inte särskilt. Det är en del av regeringens plan för att skynda på folkmordet på etniska svenskar.


   
SvaraCitera

Kalle97:
Ja och det är ju rasism och islamofobi att utvisa muslimer

Kunde inte sagt det bättre själv *host*


   
SvaraCitera

Kalle97:
Ja och det är ju rasism och islamofobi att utvisa muslimer

Rasism har inget med religon att göra. Om man gör valet att åka utomlands för att mörda så ska man inte få komma tillbaka.


   
SvaraCitera

om vi inte ger de lägenhet och mat och sedan jobb så är vi fascister, islamofober, rasister och konstigt nog homofober oxå :/  


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:

Rasism har inget med religon att göra. Om man gör valet att åka utomlands för att mörda så ska man inte få komma tillbaka.

Jag vet, jag skrev det som sarkasm då detta är hur 99% av vänsterns anhängare tänker


   
SvaraCitera