Aviseringar
Rensa alla

/Isabella Löwngrip tar IG i några kurser och skippar den årliga idrottsdagen i skolan för att hon tycker den är onödig/


Ämnesstartare

"Vi har idrottsdag idag i skolan, vilket jag tycker är världens onödigaste dag. Så jag tog ledigt och tränade på egen hand istället."

citat från bLonDinBelA ^'

tyker ni att man ska få göra så? ? ta ledigt från en dag i skolan bara för at det är idrottsadag?

blondinbela borde väl heller inte ha några dagar att ta ledigt ? hon har ju redan gått in i väggen en gång (pga att hon prioriterat skolan lägre än bloggen )

hon ska ju tom ta IG i några kurser för at plugga igen på somaren.

kan skolan verkligen tillåta detta?

vad tyker ni och hur tycker ni att skolan ska agera och vad skulle din skola gjort om du tog ledigt från en idrottsadag just för att d va idrottsdag?

bIlD€n e från blondinbella ab.

Här finns det diskussionsunderlag och Isabella Löwengrip [[II.LL] ] är bara ett exempel på elever som tar ledigt från skolan pga det är idrottsdag och jag vill höra männsikors åsikter angående att Isabella Löwengrip [IIIILLLL]]] kan ta ledigt så jag tänker kontakta Thomas om du [mad]****[mad]*[mad]*[mad] låser tråden.

blondinbella har en kalvinskinnsväska.JPG

blondinbelafårig.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

Regel som alla smarta skolkers använder sig av: Påverkar aktiviteten mitt betyg i något ämne? Om inte, skolka.

Skitiga tråkiga studiebesök och friluftsdagar kan man således strunta i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Regel som alla smarta skolkers använder sig av: Påverkar aktiviteten mitt betyg i något ämne? Om inte, skolka.

så nu in går ~~blondinbela~~ i gruppen "skolkers" hon ska ju bli advokat och studera juridik nästa år. d låter inte bra för ~~~~~blondinbellaaaa~~~~

Men det st0ra frågan är :kan blondinela ta ledigt?:S:S:S:~~


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle kanske inte se lika fint ut om hon skrev att hon skolkade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

horeri att inte våga stå för vad man gör
Trodde faktiskt att hon var så mogen att hon kunde det, men ack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

mogen att hon kunde det, men ack

men hon e rätt mogen för henne pojk vän e nästan 30 [crazy][crazy][crazy][crazy]

Oväntad:

skulle kanske inte se lika fint ut om hon skrev att hon skolkade.

:/

bela </3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

men hon e rätt mogen för henne pojk vän e nästan 30

det talar inte för att hon är mogen[wink] ... men för att han har dålig smak[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

det talar inte för att hon är mogen

men hon har åldrats mycke sen hon blev tsmtsmtsm med honom; bild blondinbela ab:

OF 5:

... men för att han har dålig smak

fast han verkar inte ha alla sedlarna i plånboken;S;S;S;S;S;S;S;S;S;S;S

20071228381_1198868031[1].jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

tyker ni att man ska få göra så? ? ta ledigt från en dag i skolan bara för at det är idrottsadag?

Jag skolkar ofta på idrottsdagar, har ändå MVG i idrott och träningslära. Idrottsdagar är bara ett kommunist påhitt för att alla kollektivt skall ut och "idrotta", rena skämtet.

HURRA FÖR BLONDINSKOLK!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

tyker ni att man ska få göra så? ? ta ledigt från en dag i skolan bara för at det är idrottsadag?

Gör jag alltid. Palla gå på idrottsdagar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem gick på friluftsdagar egentligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Vem gick på friluftsdagar egentligen?

De som inte spelade clanbase-match istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Vem gick på friluftsdagar egentligen?

jag för jag skolkar aldrig.

Andy91:

Jag skolkar ofta på idrottsdagar, har ändå MVG i idrott och träningslära. Idrottsdagar är bara ett kommunist påhitt för att alla kollektivt skall ut och "idrotta", rena skämtet.

iofs, men o mman inte vågar skippa för man tror att d ska påverka beyget? kan man bara skippa d så där eller ska man ta ledigt?xD


   
SvaraCitera

blindinbella kan allt??


   
SvaraCitera