Aviseringar
Rensa alla

Isis kör


Brukar inte kika på webbsidor med ovanliga adresser... 
Gillar inte vad du beskriver Ledsen


   
SvaraCitera

Asså fyfan! Jag börjar nästan gråta, hur dum kan man vara? Dom där är verkligen inte muslimer, MUSLIMER DÖDAR INTE ANDRA MÄNNISKOR!


   
SvaraCitera

Påminner om barn som dödar insekter för skojs skull. 


   
SvaraCitera
duden

Det är ju vidrigt Gråter


   
SvaraCitera

Kioskmannen:
Asså fyfan! Jag börjar nästan gråta, hur dum kan man vara? Dom där är verkligen inte muslimer, MUSLIMER DÖDAR INTE ANDRA MÄNNISKOR!

Fast ändå är de bokstavstrogna troende muslimer som dödar andra på grund av deras tolkning av islam. 


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:

Fast ändå är de bokstavstrogna troende muslimer som dödar andra på grund av deras tolkning av islam. 

Dom är idioter, punkt slut. En muslim dödar inte någon människa, spelar inte nån jävla roll vad den hör människan har gjort.


   
SvaraCitera

Ja jag vet inte vad jag tycker mer än att det förstås är förjävligt att Sverige och andra länder inte försöker beväpna YPG och YPJ och Daesh troligen uppskattar trådar och inlägg av den typen du nyss skapat. Att folk ska reagera och uppmärksamma det är ju hela poängen med den där typen av teatraliskt våld.


   
SvaraCitera

Kioskmannen:

Dom är idioter, punkt slut. En muslim dödar inte någon människa, spelar inte nån jävla roll vad den hör människan har gjort.

På vilket sätt är inte ISIS muslimer? De följer inte bara koranen, de bygger hela sin ideologi på den. 
Vem bestämmer att deras tro är falsk när de gör någonting vi anser är hemskt?


   
SvaraCitera