Aviseringar
Rensa alla

Islam är ett hot mot männskligheten.


JoElite:

Ignorans

You called?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

du ser ut som en 🙂
+ islamofober brukar vara homofober 🙂
eller att de själva vill dölja din homosida 🙂

Homofober?
Hur ser dom ut?
hade aldrig fallit mig i tanken att dölja om jag var homosexuell, det hade flygit i ansiktet på islam och kristendomen, det hade vart så jävla kul att hångla med killar framför en präst, haha, dom hatar verkligen bögar. 😛

Islamofober brukar inte vara homofober, vart har du fått det ifrån?
HAr du någon studie man kan kolla igenom?

Jag är en islamofob men inte en homofob, homosexuella gör ingen skada, Islam gör för mycket skada.


   
SvaraCitera

JoElite:

Hur ser dom ut?

Knarko:

du ser ut som en 🙂

[y]

JoElite:

det hade vart så jävla kul att hångla med killar framför en präst, haha, dom hatar verkligen bögar. 😛

vet att flera präster och pastorer är homosexuella 🙂

JoElite:

Islamofober brukar inte vara homofober, vart har du fått det ifrån?
HAr du någon studie man kan kolla igenom?

Yes. Dr. Yakor Yumak från Irans Superior Menschen School of Lerning skrev om det i sin bok "Islamofobics are homofobics - the study of swedish islamofobics"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ignorant:

You called?

xD. Neh, man säger, Who dares summon me?!?!?

shelton:

Var det inte du som ville utrota islam och införa "västerns moral" i muslimska länder eller hur du nu skrev? Dubbelmoral nästa?

Skillnaden är att västerns moral inte står för att döda någon, faktum är att den står för motsatsen..
Alla är lika mycket värda oavsett sexuell ställning eller färg på huden, yttrandefrihet, kvinnliga rättigheter..

Det är inte en dubbel standard för att västerns moralen handlar om att acceptera alla för vilka dom är, muslim, kristen, bög, sex galen...
Vi accepterar alla och hittar styrkan i olikheter..

Islam accepterar ingen som inte tror på islam, dom accepterar inte bögar..
Kvinnor har knappt några rättigheter. OSV..
Dom hatar yttrandefrihet och demokrati också..

Jag tycker att vi ska kunna acceptera alla, alla som inte går emot att man ska acceptera alla, så islam suger fortfarande för den accepterar inte alla.


   
SvaraCitera

JoElite:

Jag tycker att vi ska kunna acceptera alla, alla som inte går emot att man ska acceptera alla, så islam suger fortfarande för den accepterar inte alla.

Dubbelmoral [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

vet att flera präster och pastorer är homosexuella 🙂

möjligt att det inte är särskilt noga i sverige men många präster hatar homosexuella, finns juh lite smått och gott i bibeln om att homosexualitet är fel, ändå framstår Jesus som homosexuell...

Knarko:

Dubbelmoral [rolleyes]

Inte dubbel moral, det är ungefär som att säga att jag älskar alla som älskar mig..
Jag accepterar alla som accepterar alla.
😛


   
SvaraCitera

JoElite:

Skillnaden är att västerns moral inte står för att döda någon, faktum är att den står för motsatsen..

Du måste skoja? Att "västerns moral" som du så fint stavar det skulle vara överlägsen på något sätt är bara bullshit. Visst, västvärlden är mer accepterande mor homosexuella, har mer kvinnliga rättigheter mm. än någon annan region, men vilka är det som tränger undan ursprungsbefolkninar, avlönar arbetare i fattiga länder med skitlöner och dumpar giftigt avfall där som tack?

JoElite:

Vi accepterar alla och hittar styrkan i olikheter..

Men inte religion?


   
SvaraCitera

En muslimsk tjej och en muslimsk kille = 1000 till. 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shelton:

det som tränger undan ursprungsbefolkninar, avlönar arbetare i fattiga länder med skitlöner och dumpar giftigt avfall där som tack?

USA:..
sen har inte det så mycket att göra med moral, när vi inte snackar om fiskarna som dör av oljeutsläppen..

Dock ligger västerns moraler riktigt högt upp..
Jag tycker personligen att alla som ser att vi har bättre moral borde tänka, Hmm, det finns någonting dom gör som inte vi gör..
Vi kanske borde göra likadant?
Istället för att säga att demokrati är ont och yttrandefrihet är djävulens arbete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shelton:

Men inte religion?

Det är det vi gör -.- vi dödar inte folk som har annorlunda religioner, tillskillnad ifrån östern!

Vilken borde ta över världen?
Dom som gör såhär eller dom som accepterar folk för dom dom är..
Förutom om dom folken inte accepterar andra för vilka dom e..


   
SvaraCitera

JoElite:

sen har inte det så mycket att göra med moral, när vi inte snackar om fiskarna som dör av oljeutsläppen..

Va? Det har väl allt med moral att göra?[confused]

JoElite:

Dock ligger västerns moraler riktigt högt upp..
Jag tycker personligen att alla som ser att vi har bättre moral borde tänka, Hmm, det finns någonting dom gör som inte vi gör..

Ökade rättigheter för olika grupper i samhället brukar komma genom utbildning och ökad kunskap, inte genom att tvinga på någon en livsåskådning. Det föder bara motstånd.

JoElite:

Det är det vi gör -.- vi dödar inte folk som har annorlunda religioner, tillskillnad ifrån östern!

Fast nu talar jag om religion, inte om Mellanöstern. Alla religioner alltså. Du säger ju själv att "västerns moral" accepterar alla och hittar styrkan i olikheter, ändå sitter du och skapar trådar där du utmålar religionen som skyldig till allt ont i världen, inklusive kristendomen som fungerar utmärkt i västvärlden.

JoElite:

Vilken borde ta över världen?

[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shelton:

Va? Det har väl allt med moral att göra?[confused]

Joh det är sant, vet inte vad som flög i mig...

shelton:

Ökade rättigheter för olika grupper i samhället brukar komma genom utbildning och ökad kunskap, inte genom att tvinga på någon en livsåskådning. Det föder bara motstånd.

TACK! där har vi lösningen, vi utbildar dom, därav drar dom in i den moderna världen..
Vi gjorde samma med dom kristna.

shelton:

och skapar trådar där du utmålar religionen som skyldig till allt ont i världen, inklusive kristendomen som fungerar utmärkt i västvärlden.

För att dom är emot skillnader, om dom fick bestämma så hade alla kysst guds rumpa och ingen hade fått vara annorlunda..

Samma med muslimerna, om inte mer med muslimerna, bögar och kvinnor har rättigheter som ingen bör angripa.
Seriöst, du försvarar folk som flyger in i skyskrapor och bombar flickskolor..
Dom har sämre moraler, vetenskapen är det ända som kan rädda oss ifrån religion..
Kunskap VS ignorans.

shelton:

[chocked]

om du kollade på första videon och om du har läst koranen så vet du ungfär vad jag menar .. Hehe.


   
SvaraCitera

JoElite:

Vi gjorde samma med dom kristna.

Nu var ju snarare så att muslimerna och de kristna utbildade resten av befolkningen.

Du börjar bli rätt tröttsam.


   
SvaraCitera

JoElite:

TACK! där har vi lösningen, vi utbildar dom, därav drar dom in i den moderna världen..

[y]

JoElite:

För att dom är emot skillnader, om dom fick bestämma så hade alla kysst guds rumpa och ingen hade fått vara annorlunda..

Tycker inte det duger. Att vara konservativ kan du ju inte jämföra med att förtrycka kvinnor, homosexuella mm.

Dessutom, sluta dra alla över en kam. Tror du alla muslimer tycker likadant?


   
SvaraCitera

JoElite:

Alla som lyssnar på Koranen som ger direkta kommandon dras i samma kam för dom står för samma saker.

precis... och alla katoliker är pedofiler.


   
SvaraCitera