Aviseringar
Rensa alla

Islam fredens religion


Ämnesstartare

Black-Power: dessutom så för itiden så räknades man som vuxen som 13 nästan överallt,

Först av allt var hon 6 och inte 13 och även om hon hade varit 13 så hade det varit mer ok bara för att de räknades som vuxna. Rent fysiskt och biologiskt är man fortfarande ett barn då.

Black-Power: politikern och statsvetaren Montesquieu sa i varma länder räknas man som vuxen vid 10-12 ibland 13 års åldern, vid 20 år är man gammal, know your shit!

Aha. Men dååååå är det ju lugnt.

Jävla stolpskott. Varför flyttar du inte till ett muslimskt land om du nu älskar islam så mycket? Då hade vi blivit av med två flugor i en smäll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Black-Power: Det är inte min stil att smuts kasta andra, och absolut inte andra religioner men Josef och maria hur gammla var dom när dom fick Jesus, Maria var 13 och josef var 90

Först av allt var Maria oskuld enligt bibeln när hon fick Jesus. För det andra är de flesta kyrkofäderna överens om att Josef inte var Jesus pappa och för det tredje så beräknas Maria ha varit 18 när hon fick Jesus.

Slutsats: Du failar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sant att Islam i sin grund utövar betydligt mindre satanism eller har Sionistiska agendor än som i Kristendom . Ser man på det sätter så är Kristendom mkt värre xD  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron: Sant att Islam i sin grund utövar betydligt mindre satanism

Satanism är en egen religion.


   
SvaraCitera

Black-Power:
Okej, vi börjar med månggifte, i koranen står det att man måste vara psykiskt och fyskiskt kapabel att ta hand om sina kvinnor och även om det är så att man är kapabel, så måste man behandla dom rättvist!  Och läs bibeln, Solomon hur många fruar hade han?

tvingas in i ett giftemål är förbjuded enligt islam, och om kvinnan upprepar 3 gånger att hon vill göra slut så blir det så, så det är ändå ganska enkelt att göra slut! Muhammad (peace be upon him) gifte sig med aisha för att hon inte skulle gifta sig med en annan man som var taskig mot henne, dessutom så för itiden så räknades man som vuxen som 13 nästan överallt, 

politikern och statsvetaren Montesquieu sa i varma länder räknas man som vuxen vid 10-12 ibland 13 års åldern, vid 20 år är man gammal, know your shit!

Det är också så man ska tolka koranen, hur tänkte Muhammad (peace be upon him) och hur hade han tänkt idag! Idag när man räknas som vuxen vid 18 års åldern iallafall här, inte där det är varmare! 

(Muhammad PBUH)  hade velat ha flera fruar hade han haft det! 

"Offered woman and wealth to stop calling to islam"

[AS-SEERAH AN-NABAWEYYAH, IBN HISHAM (VOL. 1.P265-266)]

"Muhammad (PBUH) var en krigherre"  det stämmer faktiskt, koranen rättfärdigar våld!

Varför skulle ni inte kämpa för försvarslösa män, kvinnor och barn

[4:75]

 Men det stämmer inte att han var en tyrann,

Muhammad (PBUH) sa: The best of people are those that bring most benefit to the rest of mankind

Muslimer är därför dom som donerar mest för välgörenhet!

Varför skulle ni inte kämpa för de försvarslösa män, kvinnor och barn 4:75

"Islam är kvinnohatande religion" knappast, det beror alldeles på hur man tolkar tex som 4:11 sonens [lott] är lika med två döttrars lott; om döttrarna är fler än två, är deras lott två  

Det var ju föratt, förut var mannen han som tog hand om familjen och allt han fick var han tvungen att livnära sin familj på! Kvinnan fick behålla allt, det är väl så det oftast fungerar idag?  

feminism i  islam

{Live with them on a footing of kindness and equity.}

[Al-Nisa’ : 19]

{And women shall have rights similar to the rights against them, according to what is equitable ;}

[Al-Baqarah: 228]

Det är inte min stil att smuts kasta andra, och absolut inte andra religioner men Josef och maria hur gammla var dom när dom fick Jesus,  Maria var 13 och josef var 90 

Bibeln blunder för deras jihad! 

 till exempel, Lukas 19:27 

"But as for these enemies of mine, who did not want me to reign over them, bring them here and slaughter them before me"

Ta en titt på denna pastor, det hon säger är väldigt sant!

Det här är det bästa citat i koranen, 

and when the ignorant address them harshly they say words of peace

AL-Furqan: 63

Genom det, väljer jag vad jag svarar på och vad jag inte svarar på!

?Ville du säga något med det här?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Agahnim:

Satanism är en egen religion.

Ja en men i Kristendom finns satanistiska utövare ,finns hur mkt symboliska bevis som helst xd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jkpg_kille:

?Ville du säga något med det här?

åh herregud skjut mig


   
SvaraCitera

Black-Power:

åh herregud skjut mig

Jaha, OK då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:

Ja en men i Kristendom finns satanistiska utövare ,finns hur mkt symboliska bevis som helst xd

En som utövar Satanism är just satanist och inte kristen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

islamkritiker, ni har ingenting att komma med!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Black-Power:
islamkritiker, ni har ingenting att komma med!

Vad anser ni om icke-muslimer? När domedagen är kommen, vad händer med kristna? Kommer allah ge dom en chans att konvertera eller är det helvetet som väntar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Black-Power:
islamkritiker, ni har ingenting att komma med!

Säger killen som inte kan ge några svar. Är du ett troll eller bara dum i huvudet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Agahnim:

Säger killen som inte kan ge några svar. Är du ett troll eller bara dum i huvudet?

säger killen som inte frågat mig några frågor, du har bara påstått att jag failat, vad vill du att jag ska svara på de? 

Yngre:

Vad anser ni om icke-muslimer? När domedagen är kommen, vad händer med kristna? Kommer allah ge dom en chans att konvertera eller är det helvetet som väntar?

ni om icke-muslimer, jag är ingen muslim?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Black-Power: säger killen som inte frågat mig några frågor.....

Jag har svarat på dina idiotiska påståenden.

Black-Power: jag är ingen muslim?

Bara därför du propagerar för islam?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Black-Power: du har bara påstått att jag failat, vad vill du att jag ska svara på de?

Nej, borde ha förstått att du inte hade några svar.


   
SvaraCitera