Aviseringar
Rensa alla

Islam kommer ta över världen


Ämnesstartare

Artikeln som ska tysta västvärlden

Läs HELA artikeln och ge din åsikt. Självklart är detta bara ett till försök för att tysta västvärlden för att vi är de enda som KAN och VÅGAR kritisera islam. Några invändningar från kvinnor i Iran tillkommer inte direkt [rolleyes]. Sen har man ju hört om de nya lagarna för kvinnor i Afghanistan...nu får de inte gå ut utan tillåtelse av sin man, den ska vara skriftlig och alla kvinnor måste ha en...................................... Ni hörde rätt.

Tänk om man inte kommer få kritisera kristdemokraterna om det här går igenom [surprised][tard].

Nu sitter väl Mona Muslim och firar med sina bidragsfuskare och LO-chefen...

Teckningarna från Danmark var jävligt bra, det var ett tecken på att vi knappast backer [bigsmile][party]. Sen har vi ju då Sverige... [n]


   
Citera

det är nog fan lika bra att hoppa från en bro redan ikväll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

det är nog fan lika bra att hoppa från en bro redan ikväll

[cry], eller vänta några år och bli stenad [sad].


   
SvaraCitera

Fyfan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EnDumAfrikanskVas:

backer

Backar... -.-


   
SvaraCitera

EnDumAfrikanskVas:

eller vänta några år och bli stenad

det va precis det jag också tänkte[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

det va precis det jag också tänkte

SLUTA! [cry]

DeathOrGlory:

Fyfan.

Word.


   
SvaraCitera

EnDumAfrikanskVas:

SLUTA!

det är ju sant sahlin har ju redan sagt att islam är bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

det är ju sant sahlin har ju redan sagt att islam är bättre

Men hon är en äcklig skabbhora som jag hoppas drunknar i sin egen spya efter att hon har ätit hennes egna äggstockar som en ko ätit upp och spytt upp sedan blivit krossade och sedan ska jag ha pissat på dem.

Vi får ju hoppas på att de inte tar över 2010...då kommer jag gråta hela natten, kolla på Love Actually till Ben & Jerry's. Sen nästa dag kommer jag åka till närmaste moské och spränga mig och hoppas på att Mona Muslim är därinne. Lars Ohly skulle inte sitta fel heller när jag ändå är på drift.


   
SvaraCitera

EnDumAfrikanskVas:

då kommer jag gråta hela natten, kolla på Love Actually till Ben & Jerry's. Sen nästa dag kommer jag åka till närmaste moské och spränga mig och hoppas på att Mona Muslim är därinne

får jag vara med[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

får jag vara med

[blush], självklart [love]. Ju fler desto bättre [badgrin]. Fast man måste kolla på Love Actually dock... [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilken debatt det blev, verkligen... Hoppas någon imam våldtar er i sömnen kommunister! [mad] FAST DET SKULLE NI JU GILLA, ELLER HUR?


   
SvaraCitera

EnDumAfrikanskVas:

[blush], självklart [love]. Ju fler desto bättre [badgrin]. Fast man måste kolla på Love Actually dock... [sad]

va roligt vi ska ha[badgrin] kan nog stå ut med det ändå


   
SvaraCitera
Imgood

Något som jag alltid tyckt är bra med Islam är dess syn på olika folkslag. ärru muslim så är du bror med svarta, röda, gula, oranga och bablablabnla.
men jag tycker inte att det e så farligt med islam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Självklart ska yttrandefriheten alltid gälla, precis som lagen om hets mot folkgrupp.

Religioner måste, precis som med allt annat, få kritiseras - men med ansvar och kunskap.

Tyvärr brister många både på det och det andra..


   
SvaraCitera