Aviseringar
Rensa alla

Islam kommer ta över världen


Ämnesstartare

Imgood:

men jag tycker inte att det e så farligt med islam

Tycker folk som sitter i en hyreslägenhet ja [y]. Tycker kvinnor och homosexuella eller bara vanliga människor det i mellanöstern? Nej [tired].
Om det här går igenom KOMMER det bli farligt. Även för oss i Sverige.

Imgood:

Något som jag alltid tyckt är bra med Islam är dess syn på olika folkslag. ärru muslim så är du bror med svarta, röda, gula, oranga och bablablabnla.

Image

(Fattade inte.)


   
SvaraCitera

FN är så jävla dåliga ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liia:

Religioner måste, precis som med allt annat, få kritiseras - men med ansvar och kunskap.

Så, om vi säger att någon kvinna blir stenad. Det kommer på tidningen och vi säger att jag inte är världens värsta islamüberforskaren. Kan jag inte kritisera det ändå? Även fast det står i en bok som tydligen skrevs av en analfabet, (HIHI, ANAL). Och vi säger att man inte visste att det stod så i den här boken.

Och med ansvar...?


   
SvaraCitera

EnDumAfrikanskVas:

Vilken debatt det blev, verkligen... Hoppas någon imam våldtar er i sömnen kommunister! [mad] FAST DET SKULLE NI JU GILLA, ELLER HUR?

Moget.

mediakatt:

FN är så jävla dåliga ibland.

FN är alltid dåliga. Hatar dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EnDumAfrikanskVas:

Kan jag inte kritisera det ändå?

Jo, om du vet att det enligt islam är okej att stena en kvinna. Men nu är det inte så. (Däremot finns det stöd i bibeln om stening)
Ska du kritisera något angående stena kvinnor, så är det kanske en bättre idé att kritisera landet som tillåter det och använder det som bestraffningsmetod..

Det var det jag menade med kunskap.

Om du kan ditt ämne så ska du helt klart kritisera om du tycker något är fel, men jag tycker att man bör göra det med ansvar.. till exempel att kritisera på ett sätt som inte nedvärderar andra som har en annan åsikt.


   
SvaraCitera

passaro:

FN är alltid dåliga. Hatar dem.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

FN är alltid dåliga. Hatar dem.

Eftersom det styrs av GIRIGA KAPITALISTER. Eller hur? [bigsmile]

passaro:

Moget.

Inte mitt fel att du är kommunist [no-no].

Liia:

Men nu är det inte så. (Däremot finns det stöd i bibeln om stening)

Antar att du inte hört om sharialagarna lilla flicka?

Liia:

Ska du kritisera något angående stena kvinnor, så är det kanske en bättre idé att kritisera landet som tillåter det och använder det som bestraffningsmetod..

Som alltså styrs av sharia... Var vill du komma? Religion och politik går hand i hand, om du nu itne visste det.

Liia:

till exempel att kritisera på ett sätt som inte nedvärderar andra som har en annan åsikt.

Det är lugnt att religion inte respekterar homosexuella, men ALLA ska respektera olika religioner? Och vi säger väl att jag är homosexuell bara för att visa min poäng, ska jag med hot om att bli stenade i deras länder, jag får inte gifta mig, jag ska vara rädd för att gå ut för att, ärligt talat, religion säger så. I det antika grekland var homosexualitet helt accepterat, ibland uppmuntrat. Men sedan kom 0-talet och med det kristendomen [rolleyes].


   
SvaraCitera

EnDumAfrikanskVas:

Eftersom det styrs av GIRIGA KAPITALISTER. Eller hur? [bigsmile]

Nej, eftersom att det är ineffektivt och deras usla agerande på Balkan under kriget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Nej, eftersom att det är ineffektivt och deras usla agerande på Balkan under kriget.

Ja, med insatserna de har gjort i Afrika (som ingen bryr sig om eller märker) så har vi ju sett att de är hjärtlösa, onödiga och töntiga [smile]. Varför tror du, om du läste artikeln, Pakistan och alla länderna gick till FN innan? Annars skulle de kunnat få som de ville, men tyvärr, FN finns! Sen så finns det ju fläckar på likaså solen som FN...


   
SvaraCitera

nat [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

nat

Läste inte artikeln? [crazy]


   
SvaraCitera

EnDumAfrikanskVas:

Läste inte artikeln? [crazy]

Läste rubriken, det räcker för att höja på ögonbrynet och säga nat [confused] Finns inte en chans att 'vad ni nu tror kommer hända' händer, det här är Sverige, inte Turkiet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Finns inte en chans att 'vad nu ni tror kommer hända' händer, det här är Sverige, inte Turkiet.

"Det här är Sverige", ja nu, men läs artikeln så fattar du [cry].


   
SvaraCitera

passaro:

FN är alltid dåliga. Hatar dem.

Jag tror att de har gjort bra saker. Några gånger. Kanske.


   
SvaraCitera

EnDumAfrikanskVas:

"Det här är Sverige", ja nu, men läs artikeln så fattar du [cry].

Läste lite nu, ser problemet, men det lägger sig. Samma sak som ipred-lagen, alla nojjar och ska skaffa vpn och grejer, men det finns ingen anledning till oro.
Finns otaliga exempel på "profetior" i vår nutid, men inte en enda har blivit sann.

Dessutom vet vi att muslimer skjuter som krattor, så vafan ska de kunna åstadkomma? [confused]
Lägg ner paranoian bara.


   
SvaraCitera