Aviseringar
Rensa alla

Islamfobi eller Främlingsfientlighet?


Jr. HBT:

inte om det bara finns 5 då är det 4 ockenalv

Mmh 90 av 100 [sad]
Fy tusann


   
SvaraCitera

passaro:

Haha, vad är detta?

Förstås

Skall herrn se Europa League i afton då?


   
SvaraCitera

dazed:

FörståsSkall herrn se Europa League i afton då?

Ah!

Herrn kanske hinner med detta om inte plugg sätter käppar i hjulet. Du då?


   
SvaraCitera

passaro:

Ah! Herrn kanske hinner med detta om inte plugg sätter käppar i hjulet. Du då?

Jo det är ju inte bara live, det är superlive! [cool] Klockrent och mysigt att ha på i bakgrunden iaf med gubbajävlarna som småtjötar om allt möjligt. Fan Leifby nailed it:
​ http://www.aftonbladet.se/sportbladet/kronikorer/marcusleifby/article16251813.ab


   
SvaraCitera

dazed:

Jo det är ju inte bara live, det är superlive! Klockrent och mysigt att ha på i bakgrunden iaf med gubbajävlarna som småtjötar om allt möjligt. Fan Leifby nailed it:

lol superlive. ogillar uttrycket. han blir naila det rätt ofta, den håriga fan.


   
SvaraCitera

passaro:

lol superlive. ogillar uttrycket. han blir naila det rätt ofta, den håriga fan.

Ja en vecka utan att få läsa något där den håriga fan referar till tipsextra eller vm-94 krönikan är inte en riktig vecka egentligen.


   
SvaraCitera

En gång var det finnar
Sedan var det juggar
Nu är det muslimer
Fientligheten har sina trender.
Vilka blir det här näst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu är jag tbx har inte riktigt haft tid att sitta vid datan föräns nu. Men jag tänkte blåsa lite liv i tråden genom att ta upp en sak jag så på nyheterna för någon timme sedan. Al-quida har lagt ut en lista på dem nio männen som har "förnedrat" islam och därför förtjänar att dö.... Om inte det här förklarar hur jag ser på religionen islam och islamister så vet jag inte hur jag ska säga.

Om någon säger "Alla muslimer är terrorister" säger ngt "Du kan inte generalisera", men när Lars Vilks målade mohammed teckningen så skulle dem bomba/döda ALLA svenskar dem kunde. Även bojkotta svenska företag där dem bor. Även fast detta är "extrema islamister" så är det säkert många (MÅNGA) som skulle tänka sig att mörda dem "top nio" efterlysta för en viss summa pengar och ge igen för islam....


   
SvaraCitera

Matteniosex:

Om inte det här förklarar hur jag ser på religionen islam och islamister så vet jag inte hur jag ska säga.

islamister går emot mkt det islam står för

Matteniosex:

så skulle dem bomba/döda ALLA svenskar dem kunde.

vilka är ''dem''? och när sades det?

Matteniosex:

Även bojkotta svenska företag där dem bor

källa

Matteniosex:

Även fast detta är "extrema islamister" så är det säkert många (MÅNGA

extrema islamister är en liten del av alla muslimer.

Matteniosex:

(MÅNGA)

ok

Matteniosex:

nio" efterlysta för en viss summa pengar och ge igen för islam.

du förstår väl att du inte kan skylla på själva religonen bara för att folk gör det i religionens namn?

så mycket dumheter och ologik i 1 o samma inlägg. fick lite stroke


   
SvaraCitera

Matteniosex:

Nu är jag tbx har inte riktig

tycker du ska läsa och svara på det mynona och mice skrev


   
SvaraCitera

Vi har på Fryshuset i Stockholm startat en Religionsmottagning för ungdomar som har frågor och är nyfikna på religion. Här kan man få kontakt med utövare från olika religioner en präst imam en religionslärare som också är koordinator i ungdomsprojektet Tillsammsn för Sverige där vi jobbar med religionsdialog och möte mellan ungdomar från olika religioner och kulturer. För mer info om vår religionsmottagning och hur du kan komma i kontakt med oss se länken här nedan . Inga frågor är tabu alla frågor är välkomna  http://tillsammansforsverige.fryshuset.se/aktiviteter/pa-fryshuset/


   
SvaraCitera