Aviseringar
Rensa alla

Islamiseringen av London börjar ta form.


Ämnesstartare

Kort fransk dokumentär över islamiseringen av London, england.


   
Citera
Ämnesstartare

tror fortfarande kineser och tyskar är ett större problem [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förjävligt att reaktionärer får möjlighet att växa i ett land, både islamister och English Defence Leauge. En direkt effekt av fattigdom, segregation och den svaga klasskampen i landet. Den engelska vänstern har tyvärr en väldigt dålig taktik för att tackla det som spelar EDL rakt i händerna när man allierar sig med islamister mot rasismen. Man ska aldrig samarbeta med reaktionärer, förtrycka eller ej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag anser att dom svenska politikerna borde ta sitt ansvar när folket sagt sitt genom att rösta på (SD) bland annat. Istället för att utesluta dom. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

Jag anser att dom svenska politikerna borde ta sitt ansvar när folket sagt sitt genom att rösta på (SD) bland annat. Istället för att utesluta dom. [wink]

5.7% är inte "folket", du vill väl inte att alla politiker ska lyssna på V? [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker dock att amerikaner e farligare, o folk borde sluta prata lr lära ut engelska då de talas i usa o det begås jättemkt brott där!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

5.7% är inte "folket", du vill väl inte att alla politiker ska lyssna på V? [zzz]

Jag vet inte om man ska se det som ''allvarligt'' eller med humor. Eftersom (SD) är populära bland ungdomar. Detta bevisas i ''skolvalet'' bland annat. Där ser vi en radikal förändring till skillnad från förut.

Däremot rättade du mig helt korrekt..

Diggar INTE bohem-vänsterpartister som sitter i Tantolunden och dricker rödvin en fredagkväll och skryter om att dom bor på söder och har en speciell samhörighet, ''Vi är vänster''.. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

Jag vet inte om man ska se det som ''allvarligt'' eller med humor. Eftersom (SD) är populära bland ungdomar. Detta bevisas i ''skolvalet'' bland annat. Där ser vi en radikal förändring till skillnad från förut.

Vad försöker du säga, att politiker ska lyssna på skolungdomar nu bara för att SD är större bland dem? Förstår inte din logik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

Eftersom (SD) är populära bland ungdomar. Detta bevisas i ''skolvalet'' bland annat. Där ser vi en radikal förändring till skillnad från förut.

Haha, tar du skolvalsreslutaten på allvar? [bigsmile] Jag röstade fan på SD i mitt skolval i både högstadiet och gymnasiet. De är ju bara trams och eleverna brukar bara förlöjliga dem eftersom de ändå inte spelar nån roll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

tar du skolvalsreslutaten på allvar?

Varför skulle man inte göra de? Din inställning förbryllar mig, alltså


   
SvaraCitera

Lejonhjärta:

Varför skulle man inte göra de? Din inställning förbryllar mig, alltså

Exempelvis som i min klass, röstade 17 av 32 personer på SD "på skämt" trots att ingen av dem faktiskt är Sverigedemokrater.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

Varför skulle man inte göra de? Din inställning förbryllar mig, alltså

Som sagt, ingen röstar seriöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, ofta man tar skolval seriöst. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hela skolan röstade på fi och sd.

helt oseriöst asså!!


   
SvaraCitera
time
 time

Personligen tycker jag att hela islamifieringsgrejen är som att säga att alla kristna är som pastorn i Knutby. [party]


   
SvaraCitera