Aviseringar
Rensa alla

Islamiseringen av London börjar ta form.


Ämnesstartare

timeisrunningout:

Personligen tycker jag att hela islamifieringsgrejen är som att säga att alla kristna är som pastorn i Knutby. [party]

Hur tänker du nu? vad finns det för sammanband mellan att en hel statsdel håller på att islamiseras och pastorn från knutby?


   
SvaraCitera
time
 time

Sming:

vad finns det för sammanband mellan att en hel statsdel håller på att islamiseras och pastorn från knutby?

Sättet folk håller på att generalisera muslimer tyder på det. Folk verkar lyda under uppfattningen att alla muslimer är extremister som bara väntar på sin chans att få döda den västerländska kulturen. Då tycker jag att det är utmärkt att replikera med att alla kristna inte är som pastorn i Knutby.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Sättet folk håller på att generalisera muslimer tyder på det. Folk verkar lyda under uppfattningen att alla muslimer är extremister som bara väntar på sin chans att få döda den västerländska kulturen. Då tycker jag att det är utmärkt att replikera med att alla kristna inte är som pastorn i Knutby.

Okej. Så du tycker inte att det är någon större skillnad på att en statsdel i London med 200 000 inhysande personer faktiskt nästan blivit helt islamiserat och att en pastorn i knutby hade en, liten församling? Båda är lika farliga och allvarliga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Muslimer skall bli behandlade så som människan behandlar djur - fördjävligt.


   
SvaraCitera
time
 time

Sming:

Okej. Så du tycker inte att det är någon större skillnad på att en statsdel i London med 200 000 inhysande personer faktiskt nästan blivit helt islamiserat och att en pastorn i knutby hade en, liten församling? Båda är lika farliga och allvarliga?

Förvräng inte vad jag säger nu. Det jag sa var att att säga att alla muslimer är som de ni islamofober tar upp som exempel, är som att säga att alla kristna är som pastorn i Knutby.

Läs det en gång till och se om du kan förstå vad jag säger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Läs det en gång till och se om du kan förstå vad jag säger.

Men ingen hittills i tråden har ju sagt något i stil med din beskrivning ovan om muslimerna. Det enda jag påpekat hittills är att islamiseringen är ett faktum, och att Tower Hamlets i London bland mycket annat, är ett kvitto på det.


   
SvaraCitera
time
 time

Sming:

Det enda jag påpekat hittills är att islamiseringen är ett faktum, och att Tower Hamlets i London bland mycket annat, är ett kvitto på det.

Ni är såna duktiga nationalister som lägger er i andra nationers problem för att kunna visa vilka hemska varelser muslimerna är. Bravo. Duktig människa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Ni är såna duktiga nationalister som lägger er i andra nationers problem för att kunna visa vilka hemska varelser muslimerna är. Bravo. Duktig människa.

Gud vad fånig du är. Väx upp människa.


   
SvaraCitera

Som vanligt ignoreras problemet av vänsterslöddret här på UM. Det är som om klippet inte ens existerar. Skygglapp, på! Fingrarna i öronen! LALALALALA ALLT ÄR FRID OCH FRÖJD!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Som vanligt ignoreras problemet av vänsterslöddret här på UM. Det är som om klippet inte ens existerar. Skygglapp, på! Fingrarna i öronen! LALALALALA ALLT ÄR FRID OCH FRÖJD!

Eller så är det så enkelt att vi inte litar på att random youtube-klipp ger en balanserad och rättvis bild av läget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Som vanligt ignoreras problemet av vänsterslöddret här på UM. Det är som om klippet inte ens existerar. Skygglapp, på! Fingrarna i öronen! LALALALALA ALLT ÄR FRID OCH FRÖJD!

Tycker snarare högerslöddret är de som beter sig så. Jag svarade Sming, men såfort vänstern inte bekräftar hans bild av PK-eliten som bara tror att vita kan vara rasister åker skygglapparna på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Som vanligt ignoreras problemet av vänsterslöddret här på UM. Det är som om klippet inte ens existerar. Skygglapp, på! Fingrarna i öronen! LALALALALA ALLT ÄR FRID OCH FRÖJD!

Det är bra att se att någon har sinne för sunt förnuft och klarar av att se saken med ett kritiskt öga.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Rödingajävel:

Tycker snarare högerslöddret är de som beter sig så. Jag svarade Sming, men såfort vänstern inte bekräftar hans bild av PK-eliten som bara tror att vita kan vara rasister åker skygglapparna på.

Jag svarade dig inte för att jag inte fann ditt inlägg relevant att svara på. Inte för att du skulle ha bekräftat något. Du redogjorde din åsikt rätt klart. jag har dessutom tagit många liknande debatter med dig innan, inte måste jag citera varje gång för att säga att jag inte håller med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker då det är rätt så ironiskt att nationalister börjar gorma om att vara kristisk när det kommer till islam och dylikt när de själva i samma veva inte är kritiska (källor, innehåll osv osv) för fem öre.

Och tragiskt, för den delen.

En sak som är ännu mer ironiskt är den ideologi som de så högaktar - nationalismen är så nära besläktad med den ideologi som de så högt föraktar, nämligen islamismen som det bara går. Då dessa är systerideologier.

Är ni korkade på riktigt eller bara sorgligt ovetande?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Text

Passaro, ta ditt bajssnack om oss nationalister och kör upp djupt i röven är du snäll.

Kommentera det aktuella fallet, dvs Filmen i trådstarten och lämna dina upplevelser om nationalisters påstådda dubbelmoral utanför diskussionen. Är du så hemskt snäll...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sming:

Passaro, ta ditt bajssnack om oss nationalister och kör upp djupt i röven är du snäll.

Kommentera det aktuella fallet, dvs Filmen i trådstarten och lämna dina upplevelser om nationalisters påstådda dubbelmoral utanför diskussionen.

Icke.

Håller med vad Stringburka sade.

Påstådd är den ju inte. Det är ironiskt att ni nationalister trashar islamismen så mycket som ni gör, nä i själva verket är det ni som har mest gemensamt med den i och med att den är systerideologi till nationalismen.

Det måste svida, va? [zzz]


   
SvaraCitera