Aviseringar
Rensa alla

isola


Ämnesstartare

Har nu efter att jag kommit hem från fiske slöat här hemma i något slags halvdvala och glott på sista perioden av Finland-Ryssland, lyssnat i genom I'm Your Man på allvar med texterna framför mig och adekvat volym, detta medan jag hällt i mig ett antal fulgroggar. Nu tänkte jag ge mig ut på en sen promenad strax.

Vad gör ni? Vad har ni gjort idag/ikväll?


   
Citera
Ämnesstartare

Idag blev jag försenad till skolan, lysnnade på några föredrag i skolan i två timmar. Sen filmade vi klart de sista scenerna med några kompisar. Sen gick vi till en lokal och installerade in PA-anläggning till en fest som jag och en annan typ ska vara "DJ" på. Sen blev jag försenad till gymmet så kom hem och sitter nu och slösurfar. VSG för info.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tittar på Skins men ska nog lägga mig istället,

Idag har jag kört till affären och tillbaka, sedan har jag planterat en jäkla massa spännande växter och klyvt ved.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg: skolan

Tardig trodde det var klämdag för alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte för mig

nubbie:

Tardig trodde det var klämdag för alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg:
Idag blev jag försenad till skolan, lysnnade på några föredrag i skolan i två timmar. Sen filmade vi klart de sista scenerna med några kompisar. Sen gick vi till en lokal och installerade in PA-anläggning till en fest som jag och en annan typ ska vara "DJ" på. Sen blev jag försenad till gymmet så kom hem och sitter nu och slösurfar. VSG för info.

Frågor:

- Vad handlade föredragen om

- De sista scenerna till vad?

nubbie:
Tittar på Skins men ska nog lägga mig istället,

Idag har jag kört till affären och tillbaka, sedan har jag planterat en jäkla massa spännande växter och klyvt ved.

Jävla produktiva jävel (skrev han och antog att 'spännande växter' betydde narkotika)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg:
inte för mig

Uppenbarligen inte!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gått på marknad, provat bikiniöverdelar, satt in pengar på banken, valt ut ett par parfymer att önska mig i födelsedagspresent och jobbat. Produktiv!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har tränat och varit iväg för att shoppa lite. Nästan hela kvällen har gått åt till att slöa och glo på en massa videos från en youtube-kanal som jag nyligen fastnat för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:
Gått på marknad, provat bikiniöverdelar, satt in pengar på banken, valt ut ett par parfymer att önska mig i födelsedagspresent och jobbat. Produktiv!

Är det den ljussskygga "provjobbningen" det rör sig om?

Zodd:
Har tränat och varit iväg för att shoppa lite. Nästan hela kvällen har gått åt till att slöa och glo på en massa videos från en youtube-kanal som jag nyligen fastnat för.

Jaså vad är det för kanal då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fyfan jag är ganska bra på det här isolska


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Jävla produktiva jävel (skrev han och antog att 'spännande växter' betydde narkotika)

Ja mina föräldrar har tänkt tvinga ut mig i trädgården hela långhelgen, finns mycket att göra. Njae tyvärr, men bl.a. röda krusbär och någon gojibärsväxt, känns lite exotiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Ja mina föräldrar har tänkt tvinga ut mig i trädgården hela långhelgen, finns mycket att göra. Njae tyvärr, men bl.a. röda krusbär och någon gojibärsväxt, känns lite exotiskt.

Krusbär är gött det,  hade vi på vår gamla familjegård när jag var liten.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: - Vad handlade föredragen om

- De sista scenerna till vad?

Det var bokpresentationer. Kanske en utav 5 böcker verkade intressanta.

Sista scenerna till en film, eller en kort filmsnutt typ. Har jag inte vart så uppmärksam om vad det egentligen handlar om, är mest bara med och filmar, och säger några repliker. Får inte ihop en film i huvudet med hjälp av scenerna vi har filmat hittils. Men får väl se hur det blir när det blir klart. 


   
SvaraCitera