Aviseringar
Rensa alla

Isotops tråd för den 15e oktober 2012.


Ämnesstartare

Paseo:

aja åh nej jag som tänkte jag skulle återberätta detta å skrämma folk [cry]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lämna pizzan hemma först wb


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

Röka min jazztobak medan jag går hem med piazzan eller när jag lämnat den hemma?

på väg hem fan. mysigt med promenad + gräs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aina har koll på dig brushan..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad vill du?
men kom då?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

jo nåt om att om man röker regelbundet i ett par år så får man betydligt lägre intelligens och någon hjärnskada

Hjärnskada lär man inte få, men kort närminne konstant om man röker konstant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu ska jag sminka mäj va gör dfuuu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Måste också göra en sån här tråd, iaf för någon dag som är händelserik xD


   
SvaraCitera
Paseo

Karen Eliot:

Hjärnskada lär man inte få, men kort närminne konstant om man röker konstant

nej man får någon slags hjärnskada också, den biten är jag säker på pga hört det på en föreläsning också.
men hjärnskadan är just minnet, koncentration, mindre intelligens. o ja, inte bara när man rökt, utan hela tiden resten av livet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Karen Eliot:

men kort närminne

Sitter inte minnet i hjärnan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Karen Eliot:

men kort närminne konstant om man röker konstant

--->
en slags

Karen Eliot:

Hjärnskada


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

nej man får någon slags hjärnskada också, den biten är jag säker på pga hört det på en föreläsning också.

Som tidigare neurologistudent känner jag mig tvungen att påpeka, nej det får man inte och:

Paseo:

men hjärnskadan är just minnet, koncentration, mindre intelligens. o ja, inte bara när man rökt, utan hela tiden resten av livet

Koncentration och minnes-förämringen är temporär och definitivt ingen hjärnskada, i sådana fall bör även ex. depression vara sådan och intelligensen påverkas inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej man får inte hjärnskador, jag har inte märkt ett piss iaf trots att jag röker en del, för övrigt så vill jag inte ha någon cannabisdebatt i denna tråd.

Nu har jag lämnat käket hemma (var för jobbigt att få med pizza + 1.5l cola hela vägen) 🙁 nu ska jag röka HASCH


   
SvaraCitera
Paseo

Karen Eliot:

nej det får man int

joooo man får det av giftet thc som finns i hasch!!! är hundra på den saken o även intelligensen. jag är hundra eftersom föreläsningen hölls av en polis som jobbar med droger.


   
SvaraCitera