Forumet - Israel mördar 45 civilia skolbarn!

Israel mördar 45 civilia skolbarn!

928 0 135

Spana också in:

defuseme:

Ska man lägga det här på siffran över kapitalismens brott mot mänskligheten?

Näe fyfan mina ögon blir fan misty när jag läser sån här skit.

Du har en bra poäng när du säger så. Sovjets ledares mord är kommunismen som ideologis fel (trots att det inte ens är riktig kommunism) men när liberala stater begår mord och brott så är det individernas fel. Liberalernas lyckliga logik.
wakajwaka:

Att skolor blir mål för attacker är alltid hemskt, dock har jag full förståelse för att Israel reagerar med stark offensiv när terroristerna sätter igång att skjuta raketer mitt under helgtiderna.

Jo jättesmart att ge terroristerna ännu mer stöd bland befolkningen att göra samma sak i framtiden! Jävla idioti hela israel och alla som stödjer det Israel gör, helt jävla sjukt! Och varför är det alltid de som är höger som stödjer Israel just? Människor utan en riktig analys på världen tenderar att dra sig åt höger. Man tror att konflikten kommer att sluta bara om man pepprar lite fler småbarn med kulsprutor. Naiva dårar är vad ni är.

Jag stödjer inte Hamas, jag stödjer absolut inte Israel. Men jag stödjer Palestiniernas rätt till ett fullvärdigt liv! Ni pissliberaler äcklar mig.
Vad fan förväntar sig Israel ska hända när man låter folk svälta ihjäl på gatorna i Gaza? Om jag bott i Gaza skulle jag också slutit upp på den militanta sidan och mitt hat hade bara blivit större av att Israeler sen kom och dödade min familj och vänner. Varje reaktion har en motreaktion. Varje död människa föder 10 stycken till terrorister.
Sure det är totalt fucking horrible. Men varför tror du att Israeliska folket gör såhär utan att någonsin sluta med sitt jävla bullshit? jo för att folk reagerar hela tiden. Det är ju precis det dom vill. Ha uppmärksamhet. bli sedda. bli fruktade. Och dom lyckas ju. fan... jävla skitsnack hela tiden, fokusera på sverige när vi bor i sverige istället! så kanske dom skärper sig tillslut!