Aviseringar
Rensa alla

Israel mördar 45 civilia skolbarn!


Ämnesstartare

Idag dödade Israel minst 45 skolbarn vid en attack direkt riktad mot en skola, ren jävla terror! Israel är en terrorstat som leds av en terroristregering. Man har mördat nu nästan 700 personer och över 160 barn!

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=3561&a=870602


   
Citera

Ska man lägga det här på siffran över kapitalismens brott mot mänskligheten?

Näe fyfan mina ögon blir fan misty när jag läser sån här skit.


   
SvaraCitera

Jag är väldigt förvånad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Synd om barnen, det hade varit värre om det hade varit hundar.


   
SvaraCitera

asdor:

Israel är en terrorstat som leds av en terroristregering.

Att någon kan påstå något annat är ren idioti [rolleyes]


   
SvaraCitera

naaaaww [blush]


   
SvaraCitera

Att skolor blir mål för attacker är alltid hemskt, dock har jag full förståelse för att Israel reagerar med stark offensiv när terroristerna sätter igång att skjuta raketer mitt under helgtiderna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fy fan. Blir spyfärdig bara jag tänker på det.[sad]


   
SvaraCitera

helt jävla sjukt!!![mad][cry]


   
SvaraCitera

defuseme:

Ska man lägga det här på siffran över kapitalismens brott mot mänskligheten?

Näe fyfan mina ögon blir fan misty när jag läser sån här skit.

Du har en bra poäng när du säger så. Sovjets ledares mord är kommunismen som ideologis fel (trots att det inte ens är riktig kommunism) men när liberala stater begår mord och brott så är det individernas fel. Liberalernas lyckliga logik.


   
SvaraCitera

"Civila skolbarn" [tired]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wakajwaka:

Att skolor blir mål för attacker är alltid hemskt, dock har jag full förståelse för att Israel reagerar med stark offensiv när terroristerna sätter igång att skjuta raketer mitt under helgtiderna.

Jo jättesmart att ge terroristerna ännu mer stöd bland befolkningen att göra samma sak i framtiden! Jävla idioti hela israel och alla som stödjer det Israel gör, helt jävla sjukt! Och varför är det alltid de som är höger som stödjer Israel just? Människor utan en riktig analys på världen tenderar att dra sig åt höger. Man tror att konflikten kommer att sluta bara om man pepprar lite fler småbarn med kulsprutor. Naiva dårar är vad ni är.

Jag stödjer inte Hamas, jag stödjer absolut inte Israel. Men jag stödjer Palestiniernas rätt till ett fullvärdigt liv! Ni pissliberaler äcklar mig.


   
SvaraCitera